צוות המרפאה האונקו-גריאטרית במרכז הרפואי בני ציון (צילום: ניר קופלר)
צוות המרפאה האונקו-גריאטרית במרכז הרפואי בני ציון (צילום: ניר קופלר)

בני ציון פתח מרפאה אונקו-גריאטרית

המרפאה אונקו-גריאטרית החדשה במרכז הרפואי בני ציון מעניקה טיפול הוליסטי לנשים מעל גיל 65 המאובחנות עם סרטן שד. מנהלת מרפאת השד ד"ר אסיה ברודסקי: "השירות החדש הוא מהפכני ויאפשר לצמצם את מספר הביקורים של המטופלת בבית החולים ולרכז את הבדיקות במספר ימים בודדים"

פורסם בתאריך: 17.8.20 12:15

במרכז הרפואי בני ציון הוקמה מרפאה אונקו-גריאטרית אשר מעניקה טיפול הוליסטי לנשים מעל גיל 65 המאובחנות עם סרטן שד. השירות החדש יאפשר טיפול תחת קורת גג אחת על ידי צוות רב מקצועי שכולל את מנהלת מרפאת השד ד"ר אסיה ברודסקי, את מנהלת המערך הקרדיולוגי ד"ר עידית מרי דוברצקי, את מנהל היחידה הגריאטרית ד"ר רון אוליבן, את האונקולוגית ד"ר ילנה שכטמן, את העובדת הסוציאלית טניה דרבקין, את האחות המתאמת דנה בינסון ואת מזכירת המרכז רעות לוי, כאשר ייעוצים נוספים יינתנו לפי צרכיה של המטופלת.

ד"ר ברודסקי: "השירות החדש הוא מהפכני והוא יאפשר לצמצם את מספר הביקורים של המטופלת בבית החולים ולרכז את הבדיקות במספר ימים בודדים. השירות יקל על הצוות לקבל החלטה שקולה לגבי סוג הטיפול המתאים ביותר למטופלת בהתבסס על נתוניה הרפואיים".

המרכז לבריאות השד במרכז הרפואי בני ציון מאגד מענה ושירות למטופלות ומטופלים עם מחלות שד ולנשים בריאות לפי המלצות הגיל בהתאם להנחיות בין לאומיות מקובלות. המרכז נותן מענה כולל משלב האבחון ועד לשלב השיקום והמעקב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר