המתנדב הראשון ברמב"ם שקיבל את החיסון של המכון הביולוגי בנס ציונה (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
המתנדב הראשון ברמב"ם שקיבל את החיסון של המכון הביולוגי בנס ציונה (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

רמב"ם הצטרף לניסוי בחיסון של המכון הביולוגי

היחידה למחקרים קליניים באגף המחקר בקריה הרפואית רמב"ם הצטרפה לשלב השני של פיתוח החיסון נגד וירוס הקורונה של המכון הביולוגי בנס ציונה. מנהלת היחידה ד"ר אביבית פאר: "אנחנו גאים מאוד בכך שהיחידה שלנו, שפועלת זה שנתיים בתחום מחקר בפיתוח תרופות, נרתמה לעניין"

פורסם בתאריך: 5.1.21 11:01

היחידה למחקרים קליניים באגף המחקר בקריה הרפואית רמב"ם, בראשותה של ד"ר אביבית פאר, הצטרפה לקבוצת בתי החולים והמכונים הרפואיים שבהם מתבצע השלב השני, שמוגדר פאזה 2, של פיתוח החיסון נגד וירוס הקורונה של המכון הביולוגי בנס ציונה. החיסון יינתן בימים הקרובים לעשרות מתנדבים.

מדוברות משרד הביטחון נמסר: "הפאזה השנייה בניסוי תכלול בדיקות בטיחות רחבות על כ-1,000 מתנדבים בריאים בגילאים 18 ומעלה. שלב זה נועד להשלים את בדיקות הבטיחות של החיסון, לדייק את המינונים הנכונים ולהמשיך ולבחון מדדים ליעילותו. שלב זה יימשך כמה חודשים, והצלחתו תאפשר לצאת לפאזה 3 – ניסוי רחב היקף לבחינת יעילותו של החיסון בהשתתפותם של 30,000 מתנדבים בישראל ו/או בחו"ל".

 

 

ד"ר פאר: "רמב"ם מצטרף לקבוצת מחקר של פיתוח החיסון הישראלי. אנחנו גאים מאוד בכך שהיחידה שלנו, שפועלת זה שנתיים בתחום מחקר בפיתוח תרופות, עם פוקוס על חיסונים חדשים, נרתמה לעניין למען בריאות טובה יותר של כל האוכלוסייה".

מרמב"ם נמסר כי מתנדבים שמעוניינים להירשם לקבלת החיסון של המכון הביולוגי בנס ציונה מוזמנים ליצור קשר עם מתאמות המחקר בטלפון 050-2060316.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממתין לחיסון הישראלי
    לא מעונין בשום פייזר טייזר שעוד חודש יתברר שהחיזונים גרמו אקזמה, אלרגיה, פגיעה בראייה ומי יודע מה… לא מאמין שבחנו. חברות אלו פועלות לרווח מקסימלי ומה שהנחה את זירוז הבדיקוצ לאשר זה הרווח

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר