תלמיד התיכון אדם דביר מתחסן נגד קורונה (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
תלמיד התיכון אדם דביר מתחסן נגד קורונה (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

הכללית החלה במבצע חיסוני קורונה לתלמידי תיכון

במחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית החלו היום לחסן בני נוער נגד קורונה. מנהלת הסיעוד במחוז רות ברוך שמרכזת את מבצע החיסונים: "ההיענות היא מפתיעה, ועל אף שהוכרז על תחילת המבצע לנוער מהערב, הגיעו ל-30 מוקדי הכללית במחוז צעירים רבים מלווים בהוריהם"

פורסם בתאריך: 23.1.21 14:21

שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי החלה במבצע חיסוני קורונה לתלמידי תיכון. בין הראשונים להתחסן היה אדם דביר, תלמיד כיתה י"ב בתיכון אורט קרית ביאליק. דביר סיפר לאחות ניהל חטיב שחיסנה אותו במוקד החיסונים בקרית הבריאות זבולון כי הוא חיכה לרגע שבו יוכל להתחסן: "יש לי סבתא שגרה בקרית מוצקין, ומאז הקורונה חסר לי החיבוק שלה. אני מתגעגע אליה ורוצה לבקר אותה בלי חשש לבריאותה".

מנהלת הסיעוד של הכללית במחוז רות ברוך אשר מרכזת את מבצע חיסוני הקורונה במחוז: "ההיענות היא מפתיעה, ועל אף שהוכרז על תחילת המבצע לנוער מהערב, הגיעו ל-30 מוקדי הכללית במחוז צעירים רבים מלווים בהוריהם".

כמו כן, אתמול (שישי) נרשם ביקוש שיא לחיסונים ראשונים ושניים בכללית. במוקד בזבולון בוצעו אתמול 1,850 חיסונים – כמעט כפול מהממוצע היומי. עד כה חוסנו במחוז 230,000 מבוטחים, ובכללית ייפתח בשבוע הקרוב מתחם חיסונים נוסף שבו ניתן יהיה לבצע יותר מ-3,000 חיסונים ביום.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. תותית

    למה להכניס גוף בריא למיטה חולה
    למה לחסן תצעירים כשהמערכת החיסונית שלהם חזקה למה להרוס אותם למה????

  2. א.א.חיפה

    די , מבפיק היה לנו נגד החיסונים כי חא מאמינים במגפת קורןנה. לאחרונה נמצאו צעירים החולים בקורונה והם מאושפזים בבית חיולים. די להחבל את המוח. גם לא בטוח שכולם יתחסנו כי יש לחץ מכל מיני מקינות בעולם מדוע מעבירים לידראל שאחרים עדיין לא התחסנו. מקווה שנצליח לחסן את רובנו.

  3. א.א.חיפה

    די , מספיק היה לנו נגד החיסונים כי לא מאמינים במגפת קורןנה. לאחרונה נמצאו צעירים החולים בקורונה והם מאושפזים בבית חולים. די לבלבל את המוח. גם לא בטוח שכולם יתחסנו כי יש לחץ מכל מיני מדינות בעולם, מדוע מעבירים לישראל שאחרים עדיין לא התחסנו. מקווה שנצליח לחסן את רובנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר