ד"ר קרן חת שוער (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
ד"ר קרן חת שוער (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

מנהלת חדשה למרפאה היועצת של הכללית בארמון

ד"ר קרן חת שוער מונתה למנהלת המרפאה היועצת של שירותי בריאות כללית במגדל ארמון בחיפה. חת שוער סיימה בהצטיינות תואר ראשון בתזונה קלינית בפקולטה לחקלאות באוניברסיטה העברית בירושלים ולימודי רפואה בטכניון. בשבע השנים האחרונות היא משמשת מומחית ברפואת עיניים במרפאות הכללית

פורסם בתאריך: 27.1.21 07:53

ד"ר קרן חת שוער מונתה למנהלת המרפאה היועצת של שירותי בריאות כללית במגדל ארמון בשכונת הדר בחיפה. ד"ר חת שוער, 48, סיימה בהצטיינות תואר ראשון בתזונה קלינית בפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית בירושלים, ובהמשך סיימה בהצטיינות לימודי רפואה בטכניון. היא התמחתה במחלקת העיניים בבית החולים לגליל בנהריה, ובשבע השנים האחרונות היא משמשת מומחית ברפואת עיניים במרפאות הכללית במחוז חיפה וגליל מערבי.

במרפאה היועצת שבניהולה של ד"ר חת שוער נרשמים כ-43,000 ביקורים בשנה, וצוות המרפאה כולל ארבעה רופאי עור (כולל שירות ייחודי של פוטותרפיה לטיפול בפסוריאזיס ובמחלות נוספות) שמונה רופאי עיניים (כולל שירות של רופא עיניים לילדים ושני אורתופטיסטים), ארבע רופאי אף, אוזן וגרון, שלוש רופאות נשים ונפרולוגית. כמו כן ניתן במרפאה ייעוץ של רופאי עיניים וכלי דם מהמרכז הרפואי בני ציון. במרפאה יש גם שמונה אחיות, חמישה אנשי מינהל ושתי עובדות משק.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר