פעילויות בגלי חיפה (צילום: יח"צ)
פעילויות בגלי חיפה (צילום: יח"צ)

החברה הכלכלית תציע פעילויות למשפחות וילדים מהדרום

החברה הכלכלית מתגייסת למען תושבי הדרום ותפעיל במהלך כל השבוע הבא פעילויות ייעודיות  למשפחות ולילדים מהדרום במרכז הספורט העירוני גלי חיפה

פורסם בתאריך: 12.10.23 18:17

החברה הכלכלית לחיפה, המפעילה את מרכז הספורט העירוני גלי חיפה, שהודיעה בתחילת השבוע כי היא  פותחת את המרכז לתושבי הדרום, ללא עלות, מרחיבה למענם את הפעילות. החברה בנתה מערכת פעילות שוטפת למשפחות בכל ימות השבוע, אותה יפעילו מתנדבים מחיפה והסביבה, למתן הפוגה למשפחות המתארחות ברחבי חיפה ובבתי המלון ולמשפחות של כוחות הביטחון הנמצאות באזור.

הפעילויות, המתאימות לכל הגילאים, יתקיימו בימים א'-ה' בין השעות 12:00-10:00 ו-18:00-16:00. בין הפעילויות: תיאטרון בובות, מספרי סיפורים, סדנאות יצירה, סדנאות ריקוד ועוד. מגוון הפעילויות מופיע באתר של גלי חיפה ובפייסבוק.

מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, אור שחף: "חשוב שבתקופה הלא פשוטה הזו ננסה לייצר שגרה מסוימת לתושבי הדרום המתארחים בחיפה. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורם. רתמנו בעלי עסקים בחיפה, שהתנדבו מכל הלב להעביר את הפעילויות, ואנחנו מקווים לרגיעה בכל הגזרות בהקדם. אנחנו מזמינים את כל המשפחות מעוטף עזה ואת משפחות כוחות הביטחון לבוא ולהתאוורר אצלנו במועדון".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר