החטופה מייה שם בסרטון ששחרר החמאס
החטופה מייה שם בסרטון ששחרר החמאס

סרטון ראשון של חטופה ישראלית; ביידן יגיע לישראל

חמאס פרסם סרטון של מייה שם, בת 21 משוהם, שנחטפה ממסיבת הטבע ברעים. בסרטון מספרת שם שהיא נפצעה קשה בידה ונותחה, ומבקשת: "תוציאו אותנו מפה כמה שיותר מהר". נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן יגיע מחר לישראל לביקור הזדהות

פורסם בתאריך: 17.10.23 06:52

היום ה-11 למלחמת חרבות ברזל: חמאס שחרר אמש (שני) סרטון של אחת מ-199 החטופים בעזה – מייה שם, בת 21 משוהם, שמחזיקה גם באזרחות צרפתית. בסרטון מספרת שם, שנחטפה ממסיבת הטבע ברעים, שהיא נפצעה קשה בידה ונותחה במשך שלוש שעות בבית חולים בעזה: "אני מבקשת שיחזירו אותי הביתה. תוציאו אותנו מפה כמה שיותר מהר".

קרן שם, אמה של מייה: "עכשיו אני יודעת שהתינוקת שלי בחיים. עד עכשיו היינו בחוסר ודאות, היתה השערה שהיא חטופה אבל לא ידענו שום דבר. ראיתי את הילדה שלי עכשיו, והיא פצועה. רואים שהיא כאובה, מפוחדת, אבל היא נראית במצב יציב".

בפנייה למנהיגי העולם אמרה האם: "אני דורשת להחזיר את התינוקת שלי הביתה בדיוק כמו שהיא נראית, בדיוק כמו בסרטון. נוסף על כך אני דורשת להחזיר את כל 200 החטופים שלנו הביתה. מדובר פה בילדים, בנערים ובנערות שיצאו לחגוג את החיים במסיבה. עזה היא לא המקום שהם צריכים להיות בו".

 

 

במהלך הלילה הודיעו צה"ל והשב"כ כי ראש מועצת השורא של חמאס אסאמה אל-מזיני חוסל. אל-מזיני היה בעבר אחראי על תיק האסירים ועל תיק גלעד שליט, ובצה"ל מציינים כי הוא הכווין טרור נגד מדינת ישראל.

לפנות בוקר הודיע מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן רשמית כי נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן יגיע לישראל מחר (רביעי) לביקור הזדהות. לאחר מכן ימשיך ביידן לירדן וייפגש שם עם המלך עבדאללה, עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי ועם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. חייבים לסיים את חזית עזה

    בלי לחסל את תשתיות המנהרות בעזה, בלי לסגור אותה כשטח צבאי סגור והעברת האוכלוסיה לערי הרש"פ, לירדן ולמצרים –
    ישראל תיכשל ואם חמאס יחזור לשלוט בעזה כל הדרום יינטש.
    אי אפשר כרגע לטפל במאות חטופים על חשבון טיפול בבטחון למליוני תושבי ישראל.
    החלטות קשות. אבל את עזה יש לנצח עד הסוף ולסגור כשטח צבאי סגור בכל מחיר.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר