קונצרט "תרועה לישראל"
קונצרט "תרועה לישראל"

"תרועה לישראל": איזו מנגינה יש לתקווה?

הערב ב-19:00 תקיים התזמורת הפילהרמונית הישראלית את "תרועה לישראל" - קונצרט בניצוחו של להב שני בשידור חי פתוח לכולם. הקונצרט ייפתח בנגינת "התקווה", ובהמשך תנגן התזמורת את "תרועה לישראל" מאת פאול בן-חיים ואת הסימפוניה "אירואיקה" מאת בטהובן

פורסם בתאריך: 22.10.23 13:14

האירועים הקשים מותירים רבים מאיתנו ללא מילים, אבל את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק. הערב (ראשון) בשעה 19:00 תקיים התזמורת הפילהרמונית הישראלית את "תרועה לישראל" – קונצרט בניצוחו של להב שני בשידור חי פתוח לכולם.

הקונצרט ייפתח בנגינת "התקווה", ובהמשך תנגן התזמורת את "תרועה לישראל" מאת פאול בן-חיים ואת הסימפוניה "אירואיקה" מאת לודוויג ואן בטהובן. השידור יועבר בערוצי הפייסבוק והיוטיוב של התזמורת, ובנוסף בכאן קול המוזיקה, באתר כאן וביישומון כאן.

מהפילהרמונית נמסר: "כולנו, גם חברי התזמורת, מרגישים חרדה, אימה ותסכול. הכאב בלבנו גדול ונגמרו המילים. אנחנו מתאבלים עם תושבי הדרום ועם החברים והקרובים אלינו שאיבדו את יקיריהם, ודואגים לאהובים שלנו שנקראו למילואים. האירועים של 7 באוקטובר הותירו אותנו עם רצון גדול להפוך את החרדה להירתמות ולרצון לעזור בצורה שאנו מכירים – במוזיקה. למוזיקה יש כוח בזמנים קשים אלו להביא נחת והסחת דעת, ובעיקר לעזור לנו להרגיש טיפה פחות לבד. המילים לא מספיקות לתאר את גודל הכאב, אבל המוזיקה עוזרת. אפילו אם לרגע".

לדף הפייסבוק של הפילהרמונית הישראלית לחצו כאן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אשמח להבין למה אין התגייסות לטובת פליטי הדרום והצפון

    שאלה: אלפי פליטי הצפון בחיפה.
    קונצרטים עבורם: אפס.
    זאת ההתגייסות שלכם?!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר