נעצר לאחר שניסה להצית תחנת משטרה בחיפה (צילום: Nomadsoul1/depositphotos.com)
נעצר לאחר שניסה להצית תחנת משטרה בחיפה (צילום: Nomadsoul1/depositphotos.com)

כתב אישום נגד תושב חיפה בגין הסתה לטרור

הפרקליטות הגישה אתמול חמישה כתבי אישום נגד תושבי ישראל בגין הסתה לטרור. אחד מהנאשמים - יוסף דיאב, תושב חיפה בשנות ה-30 לחייו - פרסם בדף הפייסבוק שלו פוסטים של הזדהות עם ארגון טרור. המרכז הרפואי לגליל בנהריה השעה עובדת בשל התבטאות לא ראויה

פורסם בתאריך: 24.10.23 08:02

פרקליטות המדינה הגישה אתמול (שני) חמישה כתבי אישום נגד תושבי מדינת ישראל, בגין פרסום דברי שבח ועידוד לטרור או הסתה לטרור. במקביל ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. כתבי האישום אושרו על ידי היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה.

אחד מכתבי האישום הוגש נגד יוסף דיאב, תושב חיפה בשנות ה-30 לחייו. כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) באמצעות עו"ד שונית קדם-נימצן, מייחס לדיאב גילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה לטרור. הוא נאשם בכך שפרסם בדף הפייסבוק שלו פוסטים המסיתים לטרור ומביעים הזדהות עם ארגון טרור. בבוקר פתיחת המלחמה, למשל, כתב דיאב: "אלוהים יברך אותם/ הגברים של הדרום/ שותי המוות יבורכו/ שוברי מגבלות הגבול".

 

 

בתוך כך, המרכז הרפואי לגליל בנהריה הודיע כי בימים האחרונים התקבלה בהנהלת בית החולים תלונה על התבטאות בלתי ראויה לכאורה של אחת מהעובדות שלו בנוגע למלחמה, וכי מיד עם קבלת המידע היא נקראה לבירור ראשוני שלאחריו הושעתה זמנית עד לתום הבירור בעניינה. עוד הודיע המרכז הרפואי כי בתום תהליך הבירור יוחלט אם לזמן אותה לשימוע או להחזירה לעבודה במקרה שהתלונה תתברר כמשוללת יסוד.

מהנהלת המרכז הרפואי לגליל נמסר: "אין ולא תהיה סובלנות לכל התבטאות התומכת במעשי טרור ו/או אמירה פוגענית נגד מדינת ישראל, אזרחיה על שלל אמונותיהם, דתם או השקפתם, צה"ל וחייליו. אנו עומדים כולנו כתף אל כתף במשימתנו החשובה כדי לתת מענה רפואי מיטבי לאזרחי מדינת ישראל ולחיילי צה"ל הנלחמים להגנתה. אין מקום במוסד רפואי, ודאי שלא ממשלתי ציבורי, להבעת דעה פוליטית, כפי שהודגש לציבור העובדים מאז ומעולם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד קיבלתם שכל סוף סוף עושים הפרדה בין הסתה לבין דמוקרטיה!
    תכניסו,תפטרו,תסלקו,תאזקו- כל מה שצריך תעשו כדי לסלק מעלינו את הטרור,העויינות וההסתות.

  2. יעקב

    אסור להגיש כתב אישום.
    תבדקו בכל ההיסטוריה, מה עושים עם מי שהוא,
    שבאמצע מלחמה, תומך באויב–מסירת הגופה בתוך שעה, למשפחה.

  3. ככה נוהגת כל מדינה שאזרח בה מסית לטבח ונגד אזרחיה. שלילה מיידית של האזרחות

    לשלול אזרחות ישראלית ולדרוש מהם לעזוב את המדינה לאלתר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר