סרן בני וייס ז"ל
סרן בני וייס ז"ל

כבוד אחרון: בואו ליצור שרשרת אנושית לזכרו של בני וייס

לקראת הלווייתו של סרן בני וייס ז"ל קורא יו"ר ועד שכונת נוה שאנן לתושבי השכונה והעיר לחלוק כבוד אחרון לוייס עם שרשרת אנושית שתעמוד לאורך רחוב נתיב חן - הרחוב שבו מתגוררת משפחת וייס - ותלווה עם דגלים את בני המשפחה בצאתם אל ההלוויה

פורסם בתאריך: 5.11.23 07:24

מחווה מרגשת לחלל צה"ל סרן בני וייס (וייסטוך) ז"ל לקראת הבאתו למנוחות היום (ראשון) בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה: ועד נוה שאנן קורא לתושבי השכונה והעיר לחלוק כבוד אחרון לוייס עם שרשרת אנושית שתעמוד לאורך רחוב נתיב חן – הרחוב שבו מתגוררת משפחת וייס – ותלווה את בני המשפחה בצאתם אל ההלוויה.

ביום שישי התיר דובר צה"ל לפרסום כי ארבעה לוחמים נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה, ובהם וייס, בן 22, מפקד מחלקה בגדוד 195 בחטיבה 460. וייס הותיר אחריו הורים, אלי ואינה, ושני אחים – טומי בן 19 שאמור היה להתגייס בשבוע הבא, ודני שחגג בר מצווה לא מזמן.

 

 

יו"ר ועד נוה שאנן יעקב שטרית פרסם אתמול (שבת) ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ השכונתיות קריאה להגיע למקום עם דגלי ישראל ולעמוד ברחוב נתיב חן ממספר 1 עד למספר 81. "אני משמש ועד הבית בבניין שבו מתגוררת משפחת וייס זה 13 שנה. הם אנשים טובים, ואני מבקש ליצור יוזמה של שרשרת אנושית עם דגלים באורך של 300 מטר שתחלוק לו כבוד אחרון. העברתי הודעות בכל הקבוצות כי מגיע לו".

עוד אמר שטרית: "בני היה בן השכונה, הכרתי אותו עוד כשהיה נער – חברותי, חכם, חייכן, צנוע, עניו שקט ותלמיד מצטיין. על אנשים כאלה נכתב המושג מלח הארץ. הוא היה בצופים, פעיל חברתי, תמיד התנדב לעזור ולהעניק. אין אנשים כאלה. מן הראוי שתושבי השכונה הגדולה בישראל יחלקו לו כבוד אחרון. הוא נתן את חייו כדי שתושבי השכונה יחיו בבטחה, וזה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורו".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר