בקבוקי התבערה שנתפסו בקרית חיים (צילום: דוברות המשטרה)
בקבוקי התבערה שנתפסו בקרית חיים (צילום: דוברות המשטרה)

כתב אישום: ייצרו 62 בקבוקי תבערה

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד מירוסלב טורוק מחיפה ונתנאל כהן מקרית חיים שייצרו 62 בקבוקי תבערה. השניים הכירו במסגרת קבוצה בשם INF מחוז צפון, אשר מפרוץ המלחמה פועלת לגיוס אנשים ותרומות לצד אימונים משותפים לחבריה

פורסם בתאריך: 20.11.23 18:36

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מירוסלב טורוק, בן 23 מחיפה, ונתנאל כהן, בן 27 מקרית חיים, לאחר שייצרו עשרות בקבוקי תבערה. במקביל ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

מכתב האישום שהגישה עו"ד אסאלה דראוושה עולה כי הנאשמים הכירו על רקע הצטרפותם לאימונים ולפעילות של קבוצה בשם INF מחוז צפון, אשר החל מפרוץ מלחמת חרבות ברזל פועלת לגיוס אנשים ותרומות לצד אימונים משותפים לחבריה.

ב-20 באוקטובר בשעות הצהריים נפגשו השניים בביתו של כהן, ובהדרכתו המקצועית של טורוק הם ייצרו כמה בקבוקי תבערה. בהמשך ייצר כהן עוד עשרות בקבוקי תבערה. בסך הכל ייצרו השניים 62 בקבוקי תבערה.

ב-25 באוקטובר הודיעה משטרת מחוז חוף כי היא תפסה 62 בקבוקי תבערה בתוך בית בקרית חיים. מהמשטרה נמסר אז כי במסגרת פעילות מבצעית ומודיעינית תפסו שוטרי תחנת זבולון בבית גם שני ק"ג של חומר החשוד כגופרית.

לכהן ולטורוק מיוחסות עבירות של של ייצור ואחזקת נשק.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר