כרטיס רב קו
כרטיס רב קו

משרד התחבורה מחזיר כסף לבעלי רב קו בגלל המלחמה

החזר כספי יינתן לכל נוסעי התחבורה הציבורית בארץ שכרטיס הרב קו שלהם היה במסלול חופשי חודשי עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר. סטודנטים שהיו אמורים להתחיל את שנת הלימודים האקדמית באוקטובר והצטיידו במנוי חופשי שנתי יוכלו לקבל החזר מלא

פורסם בתאריך: 3.12.23 11:31

משרד התחבורה יעניק החזר כספי לכל נוסעי התחבורה הציבורית בארץ שכרטיס הרב קו שלהם היה במסלול חופשי חודשי עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר. ההחזר, שעשוי להגיע למאות שקלים, הוא עבור יתרת הימים שנותרו במנוי.

בשבועות הראשונים של המלחמה צומצמה באופן ניכר פעילות התחבורה הציבורית על רקע גיוס של נהגים ואוטובוסים. כעת יוכלו הזכאים לקבל החזר או הנחה, לבחירתם, באחת משלוש אפשרויות: הראשונה – טעינת מנוי חופשי חודשי חדש, הזהה ליתרת המנוי הקודם; השנייה – קבלת הנחה ברכישת מנוי חדש בעתיד בהתאם למספר הימים שנשארו במנוי; השלישית – קבלת זיכוי באמצעות טעינת חוזה ערך צבור (הטענת כסף לכרטיס הרב קו בשיעור של 70 אחוז משווי הערך הכספי) בהתאם למספר הימים שנותרו במנוי. בחירת החלופה המבוקשת תתאפשר עד 31 במרץ 2024.

יצוין שלבעלי כרטיס חופשי חודשי באחד מהמסלולים היקרים שמחירם מגיע עד ל-610 שקל בחודש ולבעלי כרטיס חופשי חודשי כחול וסגול המאפשרים נסיעות ללא הגבלה למרחק של 75 ק"מ ויותר, ההטבה מסתכמת במאות שקלים.

 

 

עוד הוחלט במשרד התחבורה כי סטודנטים שהיו אמורים להתחיל את שנת הלימודים האקדמית באוקטובר ורכשו מנוי חופשי שנתי או חופשי סמסטריאלי עד 9 באוקטובר יוכלו לקבל החזר מלא אם יבטלו את המנוי עד 22 בדצמבר. את ההחזר ניתן לקבל באמצעות אפליקציות ההטענה המעניקות שירות עבור משרד התחבורה – רב קו אונליין והופאון, במכונות הטענת רב קו בבתי העסק ובהטענה באמצעות הטלפון.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב: "הענקת ההחזרים למחזיקי כרטיס חופשי חודשי היא חלק מהסיוע שאותו מעניק המשרד לאזרחים בזמן המלחמה".

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים משה בן-זקן: "משרד התחבורה מייחס חשיבות רבה במתן הקלות כלכליות לנפגעי המלחמה. עקב כך אישרה השרה את ההחזר עבור נוסעי התחבורה הציבורית המחזיקים בכרטיס חופשי חודשי. אני קורא לאזרחים ולסטודנטים לבחון את הזכאות שלהם ולממש אותה בהקדם".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר