מפת אזהרת מסע (צילום מתוך אתר המל"ל)
מפת אזהרת מסע (צילום מתוך אתר המל"ל)

המל"ל החריף את אזהרת המסע, כולל למערב אירופה

המטה לביטחון לאומי הודיע על החרפת אזהרת מסע לשורה של יעדים בעולם, ובהם גם יעדים במערב אירופה דוגמת צרפת, בריטניה וגרמניה שהועלו לאזהרת מסע ברמה 2. המל"ל: "לשקול נסיעות לחו"ל בימים אלו, לא משנה לאיזה יעד, ולחשוב היטב לפני כן אם יש בנסיעה צורך"

פורסם בתאריך: 4.12.23 15:44

בשל איומים וחשש לחייהם של ישראלים הודיע המטה לביטחון לאומי (המל"ל) על החרפת אזהרת מסע לשורה של יעדים בעולם – כ-180 מדינות – ובהם גם יעדים במערב אירופה דוגמת צרפת, בריטניה וגרמניה שהועלו לאזהרת מסע ברמה 2.

מאז תחילת המלחמה מזוהים מאמצים גוברים מצד איראן ושלוחותיה, לצד החמאס והג'יהאד האסלאמי, לפגוע ביעדים ישראליים ויהודיים, במקביל להסתה נגד ישראל ולגילויי אנטישמיות.

מהמל"ל נמסר כי יש "לשקול נסיעות לחו"ל בימים אלו, לא משנה לאיזה יעד, ולחשוב היטב לפני כן אם יש בנסיעה צורך".

במסגרת ההנחיות יש לנקוט אמצעי זהירות מוגברים לגבי מדינות רבות במערב אירופה (כולל בריטניה, צרפת וגרמניה), בדרום אמריקה (כולל ברזיל וארגנטינה), באוסטרליה וברוסיה, שהועלו לאזהרת מסע ברמה 2 – המלצה לנקיטת אמצעי זהירות מוגברים; ולשקול נסיעות שאינן חיוניות למספר מדינות באפריקה (כולל דרום אפריקה ואריתריאה) ובמרכז אסיה (כולל אוזבקיסטן, קזחסטן, קירגיזסטן וטורקמניסטן) שהועלו לאזהרת מסע ברמה 3 – המלצה לשקול נסיעות שאינן חיוניות.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר