ענבר הימן ז"ל (צילום: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
ענבר הימן ז"ל (צילום: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

הותר לפרסום: ענבר הימן נרצחה בשבי החמאס

ענבר הימן, שנחטפה ממסיבת הטבע ברעים בשבת השחורה, נרצחה בשבי החמאס - כך הותר הערב לפרסום. משפחתה מציינת כי היא נרצחה כבר בדרך מרעים לרצועת עזה. בשלב זה לא תתקיים הלוויה אבל המשפחה יושבת שבעה בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 16.12.23 18:33

ענבר הימן, שנחטפה ממסיבת הטבע ברעים ב-7 באוקטובר, נרצחה בשבי החמאס – כך הותר הערב (מוצ"ש) לפרסום. משפחתה מציינת כי היא נרצחה כבר בדרך מרעים לרצועת עזה.

הימן בחרה לחגוג את סיום החופשה הסטודנטיאלית בגדול, במסיבה רבת משתתפים, בטבע, במקום שבו ניתן להשתחרר עד הסוף. היא ירדה לעוטף עזה עם חברות ושימשה כהלפרית במסיבה ברעים. למחרת, בשבת, היא היתה אמורה לפגוש את בן זוגה נועם אלון ולצפות ביחד איתו במשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, ומיד בסיומו להמשיך לשבוע ימים בסיני, רגע לפני שהם מתחילים את שנתם הרביעית והאחרונה במגמת תקשורת חזותית במרכז האקדמי לעיצוב ויצו.

הימן נולדה בפתח תקוה ועברה לחיפה בגלל לימודיה. ראש העיר פתח תקוה רמי גרינברג כתב הערב: "בצער רב התבשרנו ביום שישי לפני כניסת בשבת כי ענבר הימן, שהיתה חטופה בעזה מ-7 באוקטובר, נרצחה בשבי. כרגע לא תתקיים הלוויה אבל המשפחה יושבת שבעה ברחוב חדרה בעיר. יהי זכרה ברוך".

 

 

מורדי אלון, אביו של נועם, בן זוגה של ענבר, כתב הערב בפייסבוק: "רצינו כבר שזה ייגמר אבל רצינו סוף אחר. קיווינו, התפללנו, עשינו כל מה שיכולנו. הלב כבר לא יכול היה להכיל את הכאב, את הטלטול שבין ייאוש לתקווה. ענבר כבר לא איתנו. ענבר לא תחזור בחיים. יהי זכרה ברוך. ננצור אותה בלבנו לעד. למעוניינים לנחם את נועם, מוזמנים לבנימינה, כל יום מהשעה 17:00 עד 21:00".

יצוין כי רק ביום חמישי נפתחה בבית הקהילתי טבריה 15 התערוכה "עולם ורוד", שבה מוצגות הפנים הרבות של הימן שמשתקפות בעבודותיהם של חבריה ללימודים ובעבודות שלה.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר