מבצעי השיר "בית להילחם" (צילום: דובר צה"ל)
מבצעי השיר "בית להילחם" (צילום: דובר צה"ל)

שיר הנושא של המלחמה נחשף: "בית להילחם"

אגם בוחבוט, אלה לי להב, אור עמרמי, עילאי אלמקייס ונציגי להקות צה"ל מבצעים את השיר "בית להילחם", שמעתה יושמע בכל יום גיוס. כותב מילות השיר משה קלוגהפט: "השיר נכתב יומיים אחרי פתיחת המלחמה, אבל הוא רלוונטי גם לעוד שנים רבות"

פורסם בתאריך: 14.1.24 14:23

במלאת 100 ימים למלחמה יוצא לאור שיר הנושא של מלחמת חרבות ברזל – "בית להילחם" – בביצועם של אגם בוחבוט, אלה לי להב, אור עמרמי, עילאי אלמקייס ונציגי להקות צה"ל. הקליפ צולם בלשכת הגיוס בתל השומר וביער בן שמן, ובמהלכו ציירו ציירים צבאיים את הכתובת "בית להילחם". מעתה יושמע השיר בכל יום גיוס.

המילים "הנני שלחני", שמקורן בתנ"ך, מלוות את חיילי הסדיר והמילואים שעזבו את הכל ואומרים "אנחנו כאן" לכל משימה, ומייצגות את רוח ההתנדבות של הציבור הישראלי שבאה לידי ביטוי בזמן המלחמה.

 

 

 

מפקדת יחידת תרבות סא"ל רעות שלום: "יחידת התרבות ממשיכה לייצר את פסקול המלחמה. אחרי שני חידושי שירים – 'יחד תמיד' של אגם וסטטיק ו'לא תנצחו אותי' של יהורם גאון והלהקות – בחרנו להוציא שיר מקורי במלאת 100 ימי לחימה שבהם אנו נלחמים על הבית, כמסר לאלפי הצעירים המתייצבים לגיוס מדי יום כי יש לנו בית להילחם עליו. מפרוץ המלחמה עובדת יחידת התרבות של צה"ל מסביב לשעון בשטח עם אלפי הופעות של כל אמני ישראל ללוחמים בדרום ובצפון לחיזוק הרוח. נמשיך לייצר את פסקול המלחמה".

רמ"ד הפקות בחיל החינוך רס"ן הילה הלפרן: "משימתם של הלוחמים היא לנצח בחזית, והמשימה שלנו היא לשמור את הרוח ואת המורל בעורף על מנת שהם יוכלו להמשיך ולעשות כן. אחדות העם מחזקת את הלחימה, ויש לנו הזכות לתת תקווה לעם באמצעות שיר שמתאר את התקופה בצורה מדויקת".

משה קלוגהפט, כותב מילות השיר ויועץ ללהקות צה"ל: "השיר נכתב יומיים אחרי פתיחת המלחמה, אבל הוא רלוונטי גם לעוד שנים רבות. המסר שהוא מעביר חשוב ופשוט – אנחנו רק עוד חוליה בשרשרת, והתפקיד שלנו הוא שהיא לא תתנתק. תמיד יישאר לנו בית להילחם עליו – ביחד".

 

אגם בוחבוט בקליפ (צילום: דובר צה"ל)

אגם בוחבוט בקליפ (צילום: דובר צה"ל)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר