מקלט ציבורי (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
מקלט ציבורי (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

העירייה פותחת את המקלטים הציבוריים

במקרה של אזעקה תחנות הכרמלית שאושרו לשימוש כמקלטים. פיקוד העורף קבע כי בימים ראשון ושני לא יתקיימו פעילויות חינוכיות בכל הארץ ולא ניתן יהיה לקיים התקהלויות של יותר מ-1,000 אנשים. מקומות העבודה יפעלו ללא הגבלות

פורסם בתאריך: 13.4.24 21:44

הנהלת עיריית חיפה קיימה הערב (מוצ"ש) הערכת מצב מיוחדת בעקבות המצב הביטחוני, ובה הנחה מנכ"ל העירייה גדי מרגלית על פתיחת המקלטים הציבוריים. כמו כן ייפתחו במקרה של אזעקה תחנות הכרמלית שאושרו לשימוש כמקלטים על ידי פיקוד העורף.

דובר צה"ל הודיע כי איראן שיגרה עשרות כטב"מים משטחה לעבר שטח מדינת ישראל: "צה"ל נמצא בכוננות גבוהה ומגבש תמונת מצב בכל עת. מערך ההגנה האווירית נמצא בכוננות גבוהה במקביל למטוסי חיל האוויר ולספינות חיל הים שנמצאים במשימת הגנה על שמי המדינה. צה"ל במעקב אחר כל המטרות". לפי ההערכות, הכטב"מים אמורים להגיע לישראל בסביבות השעה 2:00 בלילה. רשות שדות התעופה הודיעה על סגירת המרחב האווירי בשעות 7:00-0:30.

עוד לפני כן קבע פיקוד העורף כי בעקבות המצב הביטחוני, בימים ראשון ושני לא יתקיימו פעילויות חינוכיות בכל הארץ ולא ניתן יהיה לקיים התקהלויות של יותר מ-1,000 אנשים. מקומות העבודה יפעלו ללא הגבלות.

ראש מינהל החינוך בעיריית חיפה פרסמה הודעה ולפיה "בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ביומיים הקרובים לא תתקיים כל פעילות חינוכית, לרבות קייטנות, פעילות תנועות הנוער, החינוך המיוחד, גני ילדים, מעונות וכל פעילות בתחום החינוך הפורמלי והלא פורמלי".

מעיריית חיפה נמסר כי "לא תתקיים כל פעילות חינוכית, ובתוך כך בוטלו גם כל פעילויות הספורט, הפנאי והחברה בכל המרכזים הקהילתיים. כמו כן בוטלו כל הפעילויות במסגרות הרווחה, ובכלל זה הפעילויות לפעוטות – משפחתונים, מועדוניות ופעילויות לנוער". ראש העיר יונה יהב הודיע כי חופי הרחצה בעיר לא ייפתחו מחר וכי עיריית חיפה פתחה כבר לפני כמה ימים את המרכז לניהול משברים (מנ"מ) העירוני.

 

 

מהחברה למתנ"סים נמסר כי מחר לא יתקיימו פעילויות פסח במרכזים הקהילתיים ברחבי הארץ, ובכללן קייטנות ופעילויות פסח, הפעילויות לילדי המפונים מגילאי גן עד לכיתה י"ב, מסגרות הגיל הרך, החינוך המיוחד, הצהרונים ובית הספר של החגים. כמו כן הופסקו הטיולים והמחנאות, פעילויות הגיל השלישי, פעילות הספורט ופעילות הפנאי והחברה במרכזי המפונים.

משרד החינוך פותח הלילה את מוקד הסיוע הרגשי לטובת ציבור התלמידים, ההורים ואנשי החינוך. את המוקד מאיישים מומחים למצבי משבר וחירום מהשירות הפסיכולוגי ייעוצי של משרד החינוך. המוקד יפעל לאורך כל שעות היממה הקרובה.

אוניברסיטת חיפה תעבור מחר ועד להודעה חדשה להוראה מרחוק בזום.

משרד הבריאות פרסם את מספרי הטלפון של מרכזי החוסן ומרכזי החירום והתמיכה הרגשית של קופות החולים:

טלפון מרכז החוסן הארצי הטיפולי: 5486*. המרכז פועל בימים ראשון-חמישי בשעות 20:00-8:00.

קופות החולים:
מאוחדת 3833
לאומית 507*
מכבי 3555*
כללית 8703 *

כל המידע על מרכזי החירום והתמיכה הרגשית: https://datadashboard.health.gov.il/portal/dashboard/health

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא אתפלא אם סטודנטים באונ' חיפה יתגייסו לבצע פעולות טרור.
    ואם תיפגע גם נשמח לאור השנאה שלה למדינה וסטודנטים תומכי חמאס שלומדים בה

  2. ביר זית על הכרמל

    באוניברסיטת חיפה הוכרז על יום אבל והזדהות עם אירן – זאת לאחר שאף כטבם וטיל לא פגעו ביעדם בישראל

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר