קרן בניסתי (צילום: עדן כליף)
קרן בניסתי (צילום: עדן כליף)

העסקים שעושים את חיפה: “להשתגע ולהעז עם הצבעים המיוחדים שלי”

מנצחים ביחד: רשת שוקן ובנק הפועלים בפרויקט משותף לעידוד קנייה בעסקים מקומיים. הכירו את המספרה שכאשר תצאו ממנה תיראו הרבה יותר שמחים וצבעוניים, ואת הסטודיו לבגדי נשים ולמוצרי לייפסטייל אשר מתמקד בטכניקות טקסטיל מסורתיות שהולכות ונעלמות מהעולם

פורסם בתאריך: 2.9.20 16:21

שם העסק: קרן בניסתי

שנת הקמה: 2001

האנשים שמאחורי העסק: קרן בניסתי

על העסק: “אם חשבתם שמספרה היא דבר שבשגרה, עוד לא הכרתם את המספרה שלי. אנשים מכל קצוות הארץ מגיעים כדי להשתגע ולהעז עם הצבעים המיוחדים שלי. אתם מגיעים, אומרים מה הגבול ומהם הצבעים האהובים עליכם, ואז מכסים לכם את העיניים עד לתוצאה המוגמרת. כשתפקחו את העיניים תופתעו לגלות שאתם נראים הרבה יותר שמחים, צבעוניים ומיוחדים, ואם יותר אנשים יתחילו לחייך אליכם ברחוב – מיד תדעו למה”.

איך התחלנו: “למדתי אדריכלות ועיצוב פנים במקביל לקורס איפור ותסרוקות. לאחר שעשיתי תסרוקת לחברה, היא דחפה אותי ללכת ללמוד ספרות”.

מה הקורונה לימדה אותנו: “לעזור לאחר בלי לקבל תמורה, ולעזור לאנשים להיות שמחים גם בלי צבע”.

עוד משהו: “משימת חיי היא להוסיף שמחה, אנרגיה וכיף לאחרים, ולהפוך את העולם לצבעוני יותר. אני משדכת בין אנשים, מעבירה הרצאות לנשים על איך להיות מגניבות ומיוחדות יותר, וגם מכשירה מעצבי שיער”.

כתובת: שדרות הנשיא 29, חיפה

טלפון: 054-4746696

אתר אינטרנט: my-contact.info/keren-benisti

 

 

“אני מתמקדת באופנה ירוקה, אקולוגית ואיכותית”

שם העסק: קימקה סטודיו

שנת הקמה: 2015

האנשים שמאחורי העסק: קים אקהאוס

על העסק: “הסטודיו הוא מותג לבגדי נשים ולמוצרי לייפסטייל, והוא מתמקד בטכניקות טקסטיל מסורתיות שהולכות ונעלמות מהעולם. אני עובדת רק עם טקסטיל טבעי שנעשה בעבודת יד בארץ או בייבוא שלי מרחבי העולם. הכל נתפר בייצור מקומי בסטודיו בחיפה. אני מתמקדת באופנה ירוקה, אקולוגית ואיכותית”.

איך התחלנו: “סיימתי לימודי עיצוב אופנה בוויצו, ובמהלך הלימודים חקרתי את טכניקת האינדיגו (הפיגמנט הכחול). בעקבות כך נסעתי ללימודים ולטיול ביפן, ולאחר מכן הקמתי את העסק”.

מה הקורונה לימדה אותנו: “שיש לי קהל לקוחות מדהים ותומך – אנשים שמעריכים עבודת יד וייצור מקומי ונשארים איתי בתקופות קשות. זה מחמם לי את הלב. הקורונה צריכה ללמד אותנו על החוזק ועל החשיבות בייצור המקומי”.

עוד משהו: “אני מקבלת קהל בסטודיו בתיאום מראש. השקתי אתר חדש בזמן הקורונה, ואני מזמינה את כולם לבקר בו וגם בסניף במרכז תל אביב”.

כתובת: רחוב ירושלים 5, חיפה

טלפון: 050-6893727

אתר אינטרנט: kimka-studio.com

 

קימקה סטודיו (צילום: קימקה סטודיו)

קימקה סטודיו (צילום: קימקה סטודיו)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר