מתחם גלמפינג בקרית ים (הדמיה: מייזליץ כסיף אדריכלים)
מתחם גלמפינג בקרית ים (הדמיה: מייזליץ כסיף אדריכלים)

הוועדה המקומית קריות אישרה הקמת מתחם גלמפינג בחוף קרית ים

על פי התוכנית שהוצגה בוועדה, מדובר במתחם תיירות אלטרנטיבי שיציע אוהלים ברמות אירוח שונות לצד אזורי בילוי ומרכז אטרקציות וספורט ימי, שהקמתו אף היא אושרה לאחרונה בוועדה. עלות ההקמה הראשונית של המתחם - יותר מ-3 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 3.10.21 14:47

 הוועדה המקומית לתכנון ובניה קריות אישרה בשבוע האחרון בקשה להקמת תשתית למתחם גלמפינג (אוהלים) בחוף קרית ים בשטח של כ-14 דונם.

על פי התוכנית שהוצגה בוועדה, מדובר במתחם תיירות אלטרנטיבי בקונספט של תיירות שיתופית, שהפכה פופולארית מאוד בשנים האחרונות, הן בקרב משקיעים והן בקרב הנופשים, שמחפשים עתה יותר מתמיד לצאת לטבע הפתוח בדרכים שונות, ועדיין לא לוותר על הנוחות. המתחם יציע אוהלים ברמות אירוח שונות לצד אזורי בילוי ומרכז אטרקציות וספורט ימי, שהקמתו אף היא אושרה לאחרונה בוועדה. עלות ההקמה הראשונית – יותר מ-3 מיליון שקלים.

 

 

הפרויקט הייחודי הוא חלק מהתוכנית האסטרטגית לפיתוח רצועת חוף הים באמצעות עידוד ופיתוח התיירות בעיר, במטרה לטייב את איכות החיים בעיר ולחזק את מעמדה התיירותי. ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור: "חוף הים הוא העוגן לפיתוחה הכלכלי, החברתי והסביבתי של קרית ים. אנחנו יוזמים כמה פרויקטים ששילובם יאפשר עלייה באיכות החיים ובשירותי הפנאי של תושבי קרית ים והסביבה. הקמת מתחם הגלמפינג היא תוצאה של תהליך שיתוף ציבור נרחב שביצענו בעת הכנת התוכנית האסטרטגית לחוף הים. אני מודה לכל הגורמים, למשרדי הממשלה התומכים, לוועדה המקומית ולרשות מקרקעי ישראל על הבעת האמון בקרית ים כעיר החוף של הצפון".

מהנדס הוועדה אלכס קופר: "הוועדה פועלת כל העת בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות המקומיות, במטרה לסייע בקידום פרויקטים שיתרמו לפיתוח משמעותי לטובת כל תושבי העיר והאזור".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. תושב קרית ים

    קיבלו אישור מרפאל סוף סוף מה עם הפארק מים שדיברו עליו ועד היום לא שמו אבן ראשונה שלו

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בימקום ליבנות מיסעדות נורמליות כמו בנתניה אשדוד ויסדרו את החניות באספלט קח זה יכניס לא מעט כסף לערי ויספק עוד מקור הכנסה למעט תושבים גם קח רוב תושביי האזור באים להנות מהחוף ואין שירותים מספקים במיוחד בחודשי הקיץ ומגיע לתושבי קירית ים גם מקור הכנסה בימקום הקרוונים

  3. אור צפון

    זה נראה כמו נסיון שני למיזם המושחת ל"דירות נופש " בקרבת הים שסובל כי היה כיסוי צהובה לא הוגנת על חשבון כולנו.

  4. מוזר מאוד

    בדיחה עצובה. הרי כשיפנו את המבט לאחור יראו בנייני רכבת מוזנחים. מי באמת על קו הים. רוצה לנפוש בתוך עיר שנראית כך? מי בכלל רואה בקריות עיר קייט? אם היו מלונות או אטרקציות במום רכבות מיושנות ופריכות, אז אולי אפשר היה לדבר על כך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר