נמשה לאחר לילה שלם בים (צילום: דוברות המשטרה)
נמשה לאחר לילה שלם בים (צילום: דוברות המשטרה)

קרית ים: חולץ נעדר ששהה כל הלילה בים

אמש יצא הגבר לשחייה בחוף קרית ים הסמוך לביתו. משהחשיך, הוא לא הצליח לשוב לחוף ונצמד למצוף בתוך הים. הדיווח על היעדרותו התקבל במוקד 100, וכוחות רבים החלו בחיפושים, שכללו מסוק, את יחידת הג'יפים ואת השיטור הימי. הבוקר הוא נמצא במרחק של 700 מטר מהחוף, כשהוא תשוש אך במצב טוב

פורסם בתאריך: 7.9.22 09:24

שוטרי השיטור הימי במחוז חוף איתרו הבוקר (רביעי) מול חוף קרית ים תושב העיר כבן 75, שדווח אמש כנעדר ושהה במשך כל שעות הלילה בים. מצבו טוב.

אמש התקבל דיווח במוקד 100 על היעדרותו של תושב קרית ים כבן 75 שיצא מביתו בשעה 19:00 ולא שב. כוחות משטרה רבים מתחנת זבולון פתחו בסריקות לאיתורו, תוך סיוע של מסוק משטרתי, יחידת הג'יפים וספינות השיטור הימי. במהלך הסריקות אותרו חפציו של הנעדר על חוף הים, ולכן התמקדו הסריקות בים באמצעות יחידת השיטור הימי מכיוון שעלה חשש שהוא טבע.

עם התחדשותם של החיפושים הבוקר איתרו שוטרי השיטור הימי במחוז חוף את הנעדר במרחק של כ-700 מטר מקו החוף ומשו אותו לספינתם. עם הגעתם לבסיס היחידה הוא הועבר לבדיקת גורמי רפואה ונמצא כי הוא תשוש, אך מצבו טוב.

 

 

ממד"א נמסר כי בשעה 7:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על גבר שנמשה מהים על ידי השיטור הימי. חובשים ופראמדיקים של הארגון שהוזעקו למקום דיווחו כי האיש נמצא בהכרה מלאה וכי לאחר בדיקות רפואיות הוא לא נזקק לפינוי לבית החולים.

פאראמדיק מד"א חגי קולטון: "חברנו לשיטור הימי וראינו גבר בשנות ה-70 לחייו בהכרה מלאה ובמצב בריאותי טוב. הוא סיפר לנו שהוא נכנס לים בחוף אמיגוס בקרית ים אתמול בסביבות השעה 19:00 בערב, ולאחר שהחשיך הוא לא הצליח לשוב לחוף. הוא נתפס על מצוף שהיה במים עד שאותר הבוקר על ידי השיטור הימי. לאחר בדיקות רפואיות הכנתי לו קפה, השוטרים כיבדו אותו בעוגיות, והמתנו עד שבנו הגיע לקחת אותו. היינו בטוחים שאנחנו מגיעים לאירוע קשה של נעדר שנמשה לאחר שעות בים, ואנחנו שמחים שהאירוע הסתיים טוב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר