חטיבת הביניים אורט רמון
חטיבת הביניים אורט רמון

בגלל ביטול תוכנית תגבור: עיצומים באורט רמון במוצקין

לאחר שמשרד החינוך ביטל את תוכנית חאלו"ם (חינוך אישי לצמיחה ומנהיגות) בחטיבת הביניים אורט רמון בקרית מוצקין, הנהגת ההורים הכריזה על עיצומים שבמסגרתם מתחילים הלימודים בשעה 10:00. ההנהגה אף מאיימת כי אם העיצומים לא יעזרו, הלימודים בחטיבה יושבתו מיום ראשון

פורסם בתאריך: 15.11.23 11:47

הנהגת ההורים בחטיבת הביניים אורט רמון בקרית מוצקין הכריזה על עיצומים בבית הספר בעקבות ביטול תוכנית חאלו"ם (חינוך אישי לצמיחה ומנהיגות) על ידי משרד החינוך. במסגרת העיצומים מתחילים הלימודים בחטיבה בשעה 10:00 במקום בשעה 8:00, למעט בכיתות החינוך המיוחד. בהנהגת ההורים מאיימים כי אם העיצומים לא יעזרו, הלימודים בחטיבה יושבתו כליל מיום ראשון.

בהודעה להורים ששלחה הנהגת ההורים נכתב: "ביטול התוכנית היא תוצאה של ביורוקרטיה פקידותית שאינה מקובלת עלינו ואינה מענייננו, ואין כל סיבה שילדינו ייפגעו פגיעה כה קשה בעקבות סיבות אלה. לא נוכל לקבל את הגזרה ולאפשר את הפגיעה בעתיד ילדינו, ועלינו לנקוט את כל האמצעים הכשרים העומדים לרשותנו על מנת להביא לתיקון העוול. אנו ערים לפגיעה בשגרת היום של הילדים ואיננו מקלים ראש בכך, קל וחומר במצב החירום שבו אנו מצויים, אך יחד עם זאת, באיזון השיקולים שבפגיעה הנקודתית כעת אל מול הפגיעה העתידית מביטול התוכנית, מצאנו כי הפגיעה כעת תהיה פחותה יותר".

 

 

יו"ר הנהגת ההורים באורט רמון עו"ד משה פרץ אמר ל"כלבו – חיפה והקריות: "השעה שבה אנו נמצאים אינה הזמן לביצוע שינויים משמעותיים לילדינו, ותפקידנו כהורים, בייחוד עכשיו, הוא לשמר להם כמה שאפשר את השגרה ואת היציבות, בטח במערכות החינוך. אני לא מבין מה ההיגיון לבטל את תכנית חאלו"ם שמשרד החינוך עצמו מפרט את חשיבותה החינוכית הרבה. התוכנית מעניקה שעות חינוך נוספות וצוות מוגבר של שני מחנכים בכל כיתה כדי לתת יחס פרטני ואישי יותר לכל תלמיד, ולחזק את הקשר האישי בין המורה לתלמיד".

עוד אמר פרץ: "מה שמרתיח בסיפור הזה, מעבר לעיתוי, הוא שבחטיבות האחרות בקרית מוצקין – רבין ויהונתן – תוכנית חאלו"ם מתקיימת ומתוקצבת כסדרה. לצערי, כל פניותינו המוקדמות להנהלת מחוז חיפה במשרד החינוך ולגורמים הרלוונטיים שם לא נענו. קיבלנו כתף קרה מאוד ממנהל המחוז ד"ר סער הראל ותגובה לקונית באמייל ממפקח בית הספר יוסי שטרית, שכתב במענה למכתבנו כי כעת אין אישור תקציבי וכי אם יימצא כזה נקבל עדכון".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בטיפול של משרדנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר