כיתת המחוננים שנפתחה השנה באורט דפנה (צילום: דוברות העירייה)
כיתת המחוננים שנפתחה השנה באורט דפנה (צילום: דוברות העירייה)

קרית ביאליק: כיתת מחוננים אזורית נוספת תיפתח בשנת הלימודים הבאה באורט דפנה

מועד ההרשמה למבחני האיתור לכיתת המחוננים הוארך ויסתיים ב-31 בינואר 2024. עקב המלחמה, המועדים והמיקומים של המבחנים הבחינות יותאמו לתלמידים שפונו מביתם

פורסם בתאריך: 3.12.23 13:17

בשנת הלימודים הבאה (תשפ"ה) ייפתח בחטיבת ביניים אורט דפנה בקרית ביאליק מחזור שני של כיתת מחוננים. השנה (תשפ"ד) פועלת בבית הספר כיתה ז', שבה לומדים תלמידים מחוננים מקרית ביאליק, קרית ים, קרית אתא, קרית מוצקין וקרית חיים שעברו את מבחני הקבלה. המסלול שייפתח בשנה הבאה מיועד לבוגרי כיתות ו' שעברו בהצלחה את מבחני איתור המחוננים.

מועד ההרשמה למבחני האיתור הוארך ויסתיים ב-31 בינואר 2024. לאחר מועד זה לא יהיה ניתן להירשם למבחני האיתור. המבחנים עצמם יערכו במארס 2024, ועל מועד מדויק תימסר הודעה נפרדת לנרשמים.

 

 

השנה, המועדים והמיקומים של המבחנים הבחינות יותאמו לתלמידים שפונו מביתם. לצורך ההרשמה למבחן, על ההורים להיכנס לטופס ההרשמה בפורטל ההורים, להירשם ולשלם דמי רישום בסך 60 שקלים.

לטופס ההרשמה בפורטל הורים, לחצו כאן

לטופס התשלום, לחצו כאן

לקבלת מידע בקבוצה השקטה בוואטסאפ, לחצו כאן

ראש העירייה אלי דוקורסקי: "השנה פתחנו לראשונה את כיתת המחוננים האזורית בקרית ביאליק. אני שמח וגאה על כך שקרית ביאליק נבחרה לייצג את אזור הקריות בתחום חינוך המחוננים, מה שמעיד על איכותה של מערכת החינוך בעירנו. אני מזמין את ההורים להירשם למבחן האיתור, כדי לבחון את התאמת ילדיהם למסלול הלימודים הייחודי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר