אנסטסיה גורבנקו (צילום: איגוד השחייה)
אנסטסיה גורבנקו (צילום: איגוד השחייה)

הישג ענק: שחיינית מכבי קרית ביאליק אנסטסיה גורבנקו – אלופת אירופה

הערב (שבת) קטפה השחיינית, תושבת קרית ים, את מדליית הזהב במשחה 200 מטר מעורב אישי והוכתרה לאלופת אירופה. בקיץ היא תייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו 2021

פורסם בתאריך: 22.5.21 21:07

אנסטסיה גורבנקו, שחיינית מכבי קרית ביאליק, בת 17, ממשיכה לקצור הישגים. הערב (שבת) זכתה באליפות אירופה, כאשר סיימה את הגמר ב-200 מטר מעורב אישי במקום הראשון וקטפה מדליית זהב. גורבנקו סיימה את המשחה בתוצאה של 2:09.99 דקות, כשהיא מקדימה גם את השחיינית הוותיקה והפייבוריטית קטינקה הוסו.

בחודש דצמבר האחרון השיגה גורבנקו את הקריטריון האולימפי במשחה ל-100 מטר חופשי והבטיחה לעצמה את הכרטיס למשחקים באולימפיאדת טוקיו 2021. גורבנקו קבעה תוצאה של 54.38 שניות, בדיוק התוצאה הנדרשת לקריטריון על מאית השנייה וגם 18 מאיות מהשיא הישראלי של אנדי מורז ושיא נוער נוסף.

 

 

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי בירך הערב את גורבנקו: "אני שמח על הישג נוסף שמשיגה אנסטסיה גורבנקו בדרך לפסגת הישגיה – השתתפות באולימפיאדה ביפן בקיץ. קרית ביאליק גאה בהישגיה ומוקירה תודה לאגודת השחייה מכבי קרית ביאליק שסללה את הדרך להצלחותיה".

ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור: "אנסטסיה היא ספורטאית צמרת, אשר הפוטנציאל שלה רק מתחיל להתגלות. אני בטוח שצפויות לה הצלחות רבות נוספות. תודה לאנסטסיה על המצוינות והגאווה שהסבה לכל מדינת ישראל, וכמובן לקרית ים. אצלנו בעיר לומדים לשחות כמו שלומדים ללכת, ובשבועות הקרובים יעברו כל בוגרי כיתות ד' בעיר קורס שחייה, בפרויקט ייחודי לעיר, המדגיש את הקשר המיוחד של כל ילד וילדה לתרבות החוף. אני בטוח שההצלחה של אנסטסיה תשמש דוגמה לילדים אשר מתחילים את דרכם בספורט הנפלא הזה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר