קלודין שובל. "אפילו משכתי משאית"
קלודין שובל. "אפילו משכתי משאית"

"יש כאלה שחושבים שאני גבר או לסבית"

קלודין שובל מוכתרת כבר שנים בתואר מרת ישראל בפיתוח גוף, משתתפת בתחרויות בחו"ל ואפילו קטפה את המקום השלישי באליפות העולם ברוסיה. אה כן, והיא כבר בת 60

פורסם בתאריך: 27.6.17 10:26

קלודין שובל מחיפה היא אשת שרירים. שובל מחזיקה בתואר מרת ישראל בפיתוח גוף, ובאליפות העולם שנערכה ברוסיה היא קטפה את המקום השלישי. אה כן, והיא בת 60. את דרכה בעולם פיתוח הגוף היא החלה רק בגיל 50, כשהיתה מתנדבת במשטרה, ומלבד העיסוק הלא שגרתי הזה היא גם מטפלת בקשישים.

איך בכלל הגעת לתחום הזה?

"החבר'ה במשטרה היו הולכים כל הזמן לחדר כושר והזמינו אותי להצטרף אליהם. חשבתי לעצמי מה לי ולדבר הזה כי זה משהו שאף פעם לא דיבר אלי, אבל ניסיתי פעם אחת והתמכרתי. עד אז הייתי סתם יוצאת להליכות, אבל כשהתחלתי להרים משקולות הפסקתי עם ההליכות ולא עזבתי את חדר הכושר. כיום זהו הבילוי המרכזי שלי. אני אוהבת את זה, ואם יש יום שבו אני לא מתאמנת אני מרגישה שמשהו חסר לי. אני טסה כל הזמן לתחרויות, ורק עכשיו חזרתי מתחרות בחו"ל".

בתחרויות את מייצגת את מדינת ישראל או ניגשת אליהן באופן פרטי?

"אני מייצגת את עצמי, אבל גאה להיות ישראלית שמתחרה מול אנשים מכל העולם. אני לא יכולה להגיד שזו גאווה ארצית מכיוון שאף אחד לא שלח אותי אלא אני שלחתי את עצמי. אני חברה בנאבא (NABBA) – האיגוד לפיתוח ועיצוב הגוף בישראל – וכבר השתתפתי באליפויות עולם. אני מוכתרת בכל שנה בתואר מרת ישראל, ובשנת 2011 אפילו משכתי משאית וזכיתי במקום הראשון בארץ. ודרך אגב, אף אחד לא מאמן אותי".

 

שובל. "אני מייצגת את עצמי"

שובל. "אני מייצגת את עצמי"

 

מהם הפידבקים שאת מקבלת מהסביבה?

"למשפחה שלי אין בעיה עם זה ואני גם מקבלת מהם פרגונים, אבל מהסביבה הרחוקה תמיד יש הערות בסגנון 'תראו אותה, היא נראית כמו גבר'. עד היום יש כאלה שחושבים שאני גבר או לסבית. לא יודעים איך לאכול אותי ואפילו להסתכל עלי. ועדיין, גם מי שמכיר אותי לאורך שנים מתקשה להאמין איך השתניתי".

את לא חושבת שהגיל מהווה מכשול בתחום הזה?

"ממש לא. אני אמנם התחלתי בגיל 50, אבל בדרך כלל מתחילים עם זה בשנות ה-20".

מהי המטרה הבאה שלך?

"הייתי רוצה לההשתתף באליפות העולם שתיערך באיטליה ב-2018, ואני מקווה להתברג במקום הראשון או השני. זו השאיפה שלי".

 

שובל (משמאל). "יש כאלה שחושבים שאני גבר או לסבית"

שובל (משמאל). נראה אתכם מנצחים אותה בהורדת ידיים

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר