שרית גולן שטיינברג. "באתי לפוליטיקה כדי לעשות טוב לחיפה ולקדם את העיר, בעיקר בשביל הילדים שלנו" (צילום: בועז כהן)
שרית גולן שטיינברג. "באתי לפוליטיקה כדי לעשות טוב לחיפה ולקדם את העיר, בעיקר בשביל הילדים שלנו" (צילום: בועז כהן)

"יש לי כל מה שצריך כדי להיות ראש העיר של חיפה"

חברת מועצת העיר עו"ד שרית גולן שטיינברג חיכתה תשע שנים לרגע שבו תכריז על התמודדותה לראשות העיר. מה היא חושבת על עינת קליש רותם ("לא יודעת לנהל ולהנהיג"), מה חשוב לה בניהול העיר ("מינהל תקין זה א"ב של עבודה ציבורית"), ומה יהיה הדבר הראשון שהיא תטפל בו ("לשחרר את הפקק במינהל ההנדסה"). הו הא מי זו באה?

פורסם בתאריך: 16.2.23 09:03

נדמה שתשע שנות פעילותה בזירה הפוליטית הביאו את עו"ד שרית גולן שטיינברג לרגע הזה, שבו היא מכריזה על התמודדותה לראשות העיר. כעת היא מרגישה שבשלה העת לעשות את הצעד הזה. עבור מקורביה, ההחלטה אינה מפתיעה. כבר חודשים היא פועלת מתחת לרדאר כדי להכין את הקרקע לרגע הזה.

"העשייה שלי בשלל תחומים בעיר הראתה לי שאני יכולה להוביל את חיפה למקום אחר ונכון יותר", היא מסבירה מדוע החליטה ללכת על כל הקופה, "הרבה מועמדים מדברים על מימוש הפוטנציאל של העיר הזו אבל לא עשו דבר בעניין. אני חושבת שאני יכולה לעשות את מה שאחרים רק מדברים עליו".

אחרי שבבחירות האחרונות נבחרה אשה לראשות העיר ולנוכח הביקורות על התנהלותה, את לא חושבת שיהיה קשה לאשה נוספת להיבחר?

"התשובה שלי היא שעינת קליש רותם נכשלה לא בגלל שהיא אשה. היא נכשלה בגלל שהיא לא יודעת לנהל, לא יודעת להנהיג, לא יודעת לקחת החלטות ולא יודעת לעבוד בשיתוף פעולה עם גורמים אחרים. לכל התכונות האלה אין קשר להיותה אשה. אני חושבת שלי כאשה יש את התכונות האלו. לאלו שטוענים שאחרי קליש רותם אין סיכוי לאשה להיבחר אני עונה שעל גבר הם לא היו אומרים את זה, ולכן אני מצפה שגם על אשה לא יגידו דבר כזה. אדם צריך לעמוד למבחן על סמך תכונותיו ואם הן מתאימות לתפקיד, ולא על סמך המגדר שלו".

הביקורת עליה מכניסתה לתפקיד ראש העיר היא שהיא לא ניהלה גוף גדול עם עובדים רבים תחתיה. גם עליך יכולים להגיד את אותו הדבר.

"בעיקר אמרו על קליש רותם שהיא לא ניהלה. נקודה. ראש עיר לא אמור לנהל גופים גדולים. גם יונה יהב לא ניהל גופים גדולים לפני כן. מנהיג טוב וראש עיר טוב יודע להביא מנכ"ל מצוין ובעל ניסיון בניהול גופים, אבל כן צריך שלראש עיר יהיו יכולות ניהוליות וניסיון ניהולי – דברים שאין לקליש רותם. את הניסיון הניהולי העשיר שלי אני מביאה גם מהשירות הצבאי שלי, גם מהתפקידים שמילאתי במשרד המשפטים, גם כדירקטורית בנמל חיפה ובשלל גופים עירוניים וכמובן שגם מהתפקיד שאני ממלאת בארבע השנים האחרונות כיו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה שמתכלל פעילות של 12 רשויות, ובהן חיפה. את כל זה לא היה לקליש רותם כשהיא הגיעה לתפקיד. צריך לזכור שהיא הגיעה מהאופוזיציה ללא ניסיון, אפילו לא ניסיון של עשייה עירוני. אני הייתי בקואליציה גם בקדנציה הקודמת וגם בקדנציה הנוכחית, ודרך זה נבחרתי לתפקידים שהובילו גם את איגוד ערים וגם מערכות עירוניות, וזה מעבר לניסיון שלי בעריכת דין ובניהול".

 

שרית גולן שטיינברג. "המטרה שלי היא לקדם תוכניות קונקרטיות ולגייס את ירושלים ואת משרדי הממשלה"

שרית גולן שטיינברג. "המטרה שלי היא לקדם תוכניות קונקרטיות ולגייס את ירושלים ואת משרדי הממשלה"

 

"אני לא יצאתי נגדה, היא יצאה נגד עצמה"

אל העשייה הפוליטית נכנסה גולן שטיינברג בשנת 2013. היא רצה במקום השלישי ברשימת מהפך בחיפה של יעקב בורובסקי שזכתה בשני מנדטים, ועם הודעתו על התפטרותו של שלומי כהן מהמועצה היא נכנסה במקומו והיתה חלק מהקואליציה של יונה יהב.

לפני בחירות 2018 היא התנתקה מהסיעה של בורובסקי ורצה בראש רשימה עצמאית שהקימה – חיפה בשבילנו – שזכתה במנדט אחד. למרות שלא הכריזה רשמית על תמיכתה במועמד מסוים לראשות העיר, לאחר הבחירות היא נכנסה לקואליציה של קליש רותם, ובמסגרת ההסכמים הקואליציוניים קיבלה את התפקיד שאליו חתרה – יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה.

אבל העבודה מול קליש רותם העלתה את השתיים על מסלול התנגשות. ביוני 2021 היתה גולן שטיינברג שותפה להקמת מועצת השינוי – מועצה לעומתית לראש העיר לראשונה בתולדות חיפה. מאז היא הסמן הלעומתי הבולט נגד קליש רותם, ובעיקר נגד התנהלותה.

לאחר הבחירות הצטרפת לקואליציה שלה, ואחר כך יצאת נגדה. למה? מה ראית מבפנים שאחרים לא ראו?

"זה לא סוד שלא תמכתי בה בבחירות כי ראיתי את הפעילות שלה במועצת עיר. היה לי הרושם, שהתברר כנכון, שקליש רותם בעיקר דואגת לקליש רותם ולתפקיד שלה. טובת העיר, לטעמי, פחות עניינה אותה. אבל כשהיא נבחרה החלטתי לתת לה הזדמנות, גם בגלל שאמרתי שאני באה לפוליטיקה כדי לעשות, ואין ברירה – מהקואליציה משפיעים יותר. אבל די מהר התברר שקליש רותם לא עובדת עם אחרים, לא משתפת פעולה עם חברי הקואליציה שלה, והרבה פעמים היא ממש ירתה בתוך הנגמ"ש. כשהיא דיברה בריאיונות נגד איגוד ערים ונגד הממשלה נאלצתי לכבות שריפות. גם ביחסי אנוש יש לה בעיה, לא רק מולי אלא מול כולם, גם בסיעה שלה וגם בסיעות האחרות בקואליציה. התחושה היא שתמיד היא מתנהלת כקורבן, וכך לא מתנהל מנהיג. הקש ששבר את גב הגמל היה ישיבת ועדת הכספים המפורסמת שבה התבקשנו לאשר פרויקטים בפיתוח ב־110 מיליון שקל. הראיתי לה ולנחשון צוק שמקורות המימון שלהם עומדים רק על 70 מיליון שקל, ושלא חוקי לעשות את זה, אבל הם לא הפנימו מה לא בסדר וניסו שוב ושוב להביא את זה להצבעה. אז הבנתי שאין באמת עם מי לעבוד ושלא רק שיש פה בעיה של היעדר מנהיגות וחוסר משילות קשים, אלא גם היעדר יכולת לעבוד במינהל תקין, שזה בעיני א"ב של עבודה ציבורית. אני לא יצאתי נגדה, היא יצאה נגד עצמה".

אין פה משהו אישי נגדה?

"אין לי משהו אישי נגדה".

בימים לאחר שאחיך נפטר היו שמועות על כך שקליש רותם ניסתה לצרף את הירוקים לקואליציה על חשבונך ועל חשבון התפקיד שלך כיו"ר איגוד ערים.

"זה נכון, וזה גם לא סוד. היא וצוק ניהלו משא ומתן עם הירוקים כשהייתי בשבעה של אחי כדי לנסות להכניס אותם לקואליציה על חשבוני. דרך אגב, השיח הזה הוא לגיטימי. זה בסדר לנסות להכניס סיעה של ארבעה מנדטים במקום סיעה של מנדט אחד, על שלל התפקידים שאני אוחזת בהם. העיתוי שבו זה נעשה – כשהייתי באבל – לא עשה לי כלום. זה בעיקר מעיד על מי זו קליש רותם. אני חוזרת – קליש רותם דואגת לקליש רותם. באמת אין לי שום דבר אישי נגדה. לא באתי לפוליטיקה כדי להיות חברה שלה. באתי לפוליטיקה כדי לעשות טוב לחיפה ולקדם את העיר, בעיקר בשביל הילדים שלנו. וגם ההחלטה שלי לצאת מהקואליציה היתה פרופר מתוך טובת העיר והרצון לעצור את ההתדרדרות שלה".

הם הכחישו את המשא ומתן עם הירוקים.

"הם הכחישו אבל הירוקים אישרו את זה פעם אחר פעם. העובדה היא שגם אחרי ישיבת מועצת עיר המפורסמת, לאחר שקמתי מהשבעה של אחי, צוק שלח לי הודעות בהיסטריה לימדה על כך שהם עשו משהו לא נכון. הוא כתב לי שזה לא נכון, וזה לא הוא וזה לא ככה, ואני ביקשתי ממנו שלא לכתוב לי ושייתן לי כמה ימים של שקט להתאבל ולהיות עם המשפחה שלי. באמת, אלה אנשים שלא מצליחים לראות אחרים".

את בוודאי מודעת לביקורת על כך שמאז הקמתה של מועצת השינוי תקעתם הרבה מאוד דברים.

"מאחורי קליש רותם עומד קמפיינר, וזה צוק. נכון שהיא הובילה נרטיב על כך שהיא לא מצליחה לקדם דברים בגלל שמועצת השינוי תוקעת פרוייקטים. אבל יש את הנדסת התודעה שלה ויש את המציאות. במציאות, כשקוראים את הפרוטוקולים של ועדת כספים, ואני משתדלת לשדר אותם בשביל השקיפות הציבורית, מגלים שאנחנו מקדמים 80 אחוז מהפרויקטים. מה שלא מקודם זה פרויקטים שהסתירו מאיתנו מידע או שלא הציגו לנו מידע ותוכניות עבודה. בדיוק כמו משלחת הסיוע שהיא ביקשה לשלוח לטורקיה בשבוע שעבר. היא מיהרה להציג את זה כאילו האופוזיציה לא אישרה את יציאת המשלחת, אבל רוב חברי האופוזיציה לא היו נגד אלא ביקשו לקבל תשובות בעניין, כמו למשל על מי תחול האחריות הביטוחית. היו הרבה מאוד שאלות שעד עכשיו לא קיבלנו עליהן מענה. קליש רותם צריכה להבין שהיא לא מעל החוק. זה שיש לה כבר הרשעה בפלילים לא מאפשר לה להסתכן שוב ושוב על חשבונו. אנחנו לא תוקעים את העיר, אנחנו כן מבקשים שלכל הוצאה תקציבית שיוצאת מכיסו של הציבור נתייחס בחרדת קודש".

ישיבות מועצה רבות לא התקיימו כי סירבתם להיכנס אליהן או בגלל שעזבתם אותן באמצע. זה נראה לא טוב.

"זה לא נכון. היו כמה פעמים שבהן לא נכנסנו כי לא היה קוורום ממילא, כאשר חברי הקואליציה שלה עצמה לא טרחו להגיע לישיבות המועצה. ועם כל הכבוד, בחלק מהפעמים קליש רותם בעצמה לא הגיעה לישיבות המועצה. צריך לזכור – ישיבת מועצה בכל עיר רגילה מתקיימת פעם בחודש. רק בעיריית חיפה ישיבות מועצה מתקיימות שלוש-ארבע פעמים בחודש בגלל שיגיונות של ראש העיר שרוצה להתיש את המועצה. זה לא עובד ככה. אם היא תלמד לעבוד כמו שצריך ובצורה יעילה, דברים יזוזו. זה הכל עניין של מנהיגות וניהול".

 

שרית גולן שטיינברג. "אף אחד מהמועמדים לא מכיר את התקציב העירוני מבחינת כוח האדם והמבנה הארגוני על בוריו כפי שאני מכירה" (צילום: בועז כהן)

שרית גולן שטיינברג. "אף אחד מהמועמדים לא מכיר את התקציב העירוני מבחינת כוח האדם והמבנה הארגוני על בוריו כפי שאני מכירה" (צילום: בועז כהן)

 

 

"אני לא רוצה 100 ימי חסד"

גולן שטיינברג מגיעה לקו הזינוק עם רזומה מרשים. לאחר סיום לימודי התיכון באולינה דה-רוטשילד בירושלים, היא התגייסה לחיל האוויר, שירתה כקצינת מבצעים והשתחררה בדרגת סגן. בשנת 1998 עברה מעיר הולדתה ירושלים לחיפה בעקבות לימודיה באוניברסיטה בחוג למשפטים ופסיכולוגיה. בשנת 2010 היא סיימה תואר שני במשפטים ובריאות בהצטיינות באוניברסיטת חיפה. בשנת 2011, לאחר התמחות בסנגוריה הציבורית בחיפה, היא פתחה משרד עורכי דין, בשנים 2015-2012 היא שימשה דירקטורית בנמל חיפה, ובמקביל היתה מרצה בפקולטה למשפטים במרכז האקדמי כרמל.

גם בעשייה הציבורית היא החזיקה בתפקידים רבים שהקנו לה ניסיון חיוני כדי לתקוע יתד במערכת הפוליטית. בקדנציה הנוכחית היא משמשת יו"ר ועדת איכות סביבה וקיימות, יו"ר ועדת ביקורת, יו"ר ועדת שמות ושילוט היסטורי, מ"מ יו"ר ועדת כספים, מ"מ יו"ר ועדת משנה לתכנון ובנייה, חברה בוועדת תמיכות ודירקטורית בחברת שקמונה. אבל התפקיד שאליו היא כיוונה ושעליו גאוותה הוא יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה.

מהי בעצם האג'נדה שתרוצי איתה? מה הבעיות של העיר שדווקא את תוכלי לפתור?

"יש שני דברים שאני מדברת עליהם. קודם כל הנושאים השוטפים, הדברים לטווח הקצר. בטווח הקצר העיר שלנו נמצאת במצב לא טוב. חיפה במצב רע מבחינת תברואה וניקיון. חזירי הבר שכולנו סובלים מהם פוגעים באיכות החיים. לכך יש להוסיף את הבורות בכבישים ואת מצב התשתיות. ניהול טוב והנהגה טובה זה לדעת להביא מנכ"ל מצוין. בעירייה יש עובדים טובים, פשוט צריך לתת להם לעבוד. יש אנשי מקצוע טובים וראשי מינהלים טובים, ומי שלא טוב – הדרך היא לא להביא עוד איזה עוזר ראש עיר שיטפל בעניין. צריך לטפל בדברים באמצעות מנכ"ל העירייה שיניע את המערכת, ואת זה אני יודעת לעשות היטב. ראיה לכך היא התקשורת שיש לי גם עם מנכ"לית איגוד ערים הנוכחית וגם עם המנכ"ל הקודם. תפקידו של ראש העיר הוא קודם כל לסדר את העירייה ולהכין תוכנית עבודה עם תקציב פיתוח. כל תושב צריך לדעת מה העירייה הולכת לעשות מחר מתחת לבית שלו. אסור לקחת החלטות רק על בסיס כוחות לחץ כאלו ואחרים, אלא להיות מאוזנים ולעשות מה שטוב לעיר".

מה יהיו הצעדים הראשונים שלך כראש עיר?

"קודם כל – תוך חצי שנה לשחרר את הפקק במינהל ההנדסה. אין יותר להשאיר תוכניות במחשכים במשך שנים. זה אומר שתוך חצי שנה כל דייר או יזם שביקש בקשה יידע לאן הבקשה שלו הולכת, לחיוב או לשלילה. אבל תהיה ודאות ותהיה ודאות תכנונית. זה דבר אחד שיפתח את הפקק בעיר וגם יכניס לנו כספים. החזון שלי הוא ברור – חיפה לא תצמח ולא נצליח לעצור את ההגירה השלילית של כוחות איכותיים אם לא נביא ונחזיר לכאן מרכזי תעסוקה משמעותיים. זה אומר לקדם את תוכנית חזית הים העירונית שעד היום ההסכם בעניין לא נחתם, וזה אומר לקדם את התוכנית להבראת מפרץ חיפה. תמיד אומרים לי 'את עוסקת רק בסביבה, סביבה זה לא מעניין', אבל סביבה זה מאוד מעניין. סביבה היא החיים של כולנו, ובטח זיהום האוויר. אבל כשאנחנו מדברים על הבראת מפרץ חיפה ועל פינוי התעשייה הפטרוכימית, אנחנו מדברים קודם כל על הכלכלה של העיר. אני מדברת על יצירת רצף מטרופוליני איכותי שבירתו היא חיפה. רצף מטרופוליני ייצר רצף תחבורתי ויביא לפה מרכזי תעסוקה משמעותיים. העתיד של הילדים של כולנו הוא אם יהיה להם היכן לעבוד אחרי הלימודים. התעסוקה הזו גם תכניס לנו כסף שתאפשר לנו יותר פעילות לחינוך, לתרבות ולרווחה. אז המטרה שלי היא לא לדבר גבוהה על תוכניות שהן חזיונות שווא כפי שראינו אצל קליש רותם, אלא לקדם תוכניות קונקרטיות ולגייס את ירושלים ואת משרדי הממשלה כדי להביא לפה עוגני תעסוקה משמעותיים ונקיים".

במה את שונה מהמתמודדים האחרים?

"חלק מהמתמודדים הם אנשים שביקשו לקבל את אמון הציבור, נבחרו למועצה ובחרו ללכת לעשות לביתם ולקדם את עצמם. איזו צורה יש לזה שאנשים שביקשו את אמון הציבור, וכשקצת קשה וצריך להתאמץ הם אומרים 'אני הולך' והולכים להרוויח כסף. אני בניגוד אליהם יושבת כבר כמעט עשר שנים בהתנדבות במועצת העיר ומכהנת בשלל תפקידים עירוניים, ובו בזמן אני מתפרנסת למחייתי ומגדלת עם בן זוגי שלושה ילדים. אז אני חושבת שמול המועמדים האלה אין בכלל מה להשוות את הרצון שלי, את המוטיבציה שלי וגם את היכולת שלי להתמיד כשקשה. אנשים חושבים שאם הם עזרו לתושב לתקן גן משחקים או לארגן חוג זומבה, זה מכין אותם לעבוד עם ירושלים על התוכניות הגדולות לעיר הזו. צריך להבין שחיפה היא לא סתם העיר השלישית בגודלה. חיפה היא עיר מורכבת שיש בה 25 אחוז מהתשתיות הלאומיות של מדינת ישראל, על כל המשתמע מכך. זו עיר בירה של מטרופולין גדול, ומי שלא מכיר את התוכניות הגדולות ולא עבד עם ירושלים – ואני בעשר השנים האחרונות עבדתי מול ממשלת ליכוד ומול ממשלת בנט-לפיד – לא יודע על מה הוא מדבר. אני תמיד אומרת שלא משנה מי יהיה בממשלה, אני אכנס מהדלת, ואם לא מהדלת אז מהחלון. הראיה לכך היא שהבאנו החלטת ממשלה תחת לפיד להבראת מפרץ חיפה, וידענו להביא בהסכמים הקואליציוניים בממשלת נתניהו תיקון להחלטת הממשלה לקביעת לו"ז ותקציבים. בזה ראש עיר צריך להתעסק, לא בזומבה. או מועמד שכל חייו היה באופוזיציה, ראה ערך קליש רותם. היא יצאה מהאופוזיציה בלי להבין איך המנגנון העירוני עובד. אף אחד מהמועמדים לא מכיר את התקציב העירוני מבחינת כוח האדם והמבנה הארגוני על בוריו כפי שאני מכירה. המועמד היחיד שאולי מכיר זה יהב, שהיה שם 15 שנה. אם אבחר, אני לא רוצה 100 ימי חסד ולא לוקחת שנתיים כדי ללמוד את העיר כמו קליש רותם. אני כבר למדתי את חיפה ואני יודעת מה העיר הזו צריכה, והיא צריכה מישהו שיניע את הגלגלים כמה שיותר מהר. את זה אני יודעת לעשות. יש לי כל מה שצריך כדי להיות ראש העיר של חיפה".

יהיו שיגידו שאת מכריזה על ריצה לראשות העיר עד שיבוא מישהו בעל שיעור קומה ויציב אותך במקום השני שלו כדי להוציא אותך מהמרוץ.

"אז אני מזכירה לך שב־2018 עזבתי את מהפך בחיפה – סיעה קיימת עם פלטפורמה שיכולתי לרוץ דרכה. יכולתי גם לחבור היום שוב לבורובסקי שהכריז על מועמדותו. ולמרות זאת בחרתי להקים סיעה משלי ולהוביל אותה, לטוב ולרע. לקחת את הסמכויות ואת האחריות ביחד עם קבוצת אנשים מעולה שאיתם אני עובדת ביחד כבר הרבה שנים. אין לי שום כוונה להצטרף למישהו כמספר שתיים, וחיפה בשבילנו תמשיך לרוץ כסיעה עצמאית עד הסוף".

 

שרית גולן שטיינברג. "המטרה שלי היא לא לדבר גבוהה על תוכניות שהן חזיונות שווא אלא לקדם תוכניות קונקרטיות ולגייס את ירושלים ואת משרדי הממשלה"

שרית גולן שטיינברג. "המטרה שלי היא לא לדבר גבוהה על תוכניות שהן חזיונות שווא אלא לקדם תוכניות קונקרטיות ולגייס את משרדי הממשלה"

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

30 תגובות
  1. שימחה מוצים

    לא. תודה.
    כל מה שנעשה רוב הזמן זה להנתגח בראש העיר הנוכחית מעל גבי הרשת – זה לא מספיק כדי לנהל עיר מבלי עשייה.
    אביהוא האן עשה יותר ממך.

  2. מני

    מדוע לא הלך לך להיות עורכת דין,? גם שם צרחת והשפלת? אוי יהיה לחיפה אם דמות כה לא מכבדת תהיה בראשה

  3. 7.

    לא תודה הפעם לא בוחרים בעוד אישה מגלומנית הזויה ומנותקת מהמציאות אלא אך ורק במנדי זלצמן בחור ישר עם קבלות של עשייה מוכחת וממש לא בעוד נשים שחזקות בדיבורים אבל נמושות ביכולתם לממש זאת.

  4. רוחמה

    בדיחה לשבת. למה לחיפה לא מגיעים מתמודדים איכותיים אלא רק מהסוג של הגולן שטיינברג הזאת? הצווחות שלה בישיבות המועצה חשפו במי ובמה מדובר. להקיא.

  5. 7.

    ממש לא תודה כי הפעם לא בוחרים בעוד אישה מגלומנית הזויה ומנותקת מהמציאות אלא אך ורק במנדי זלצמן איש ישר עם קבלות של עשייה מוכחת שהוא גם היחיד שיש לו את כל תוכנות האופי הנדרשות כדי לשקם את העיר הזו ולא בנשים שמדברות כל הזמן אבל נמושות ביכולתן לבצע זאת.

  6. שלמה

    זוכר איך כירכרה סביב יהב לפני הבחירות האחרונות כי חשבה שהוא יבחר. לא הייתי בוחר בה למועצה שוב כי הייתה חברת מועצה חסרת תכלית, בעיקר צרחה בישיבות אך מעבר לזה לא תרמה דבר לעיר.

  7. רונן

    חחחחח….היא יודעת שאנחנו יודעים שהיא יודעת ש…זה לעולם לא יקרה…ספין חסר משמעות…

  8. חיפאי

    היא כל כך שקופה. אין לה סיכוי ולכן שבועיים לפני הבחירות היא תודיע על הסרת מועמדותה לראשות העיר ותחבור למי שיציע לה את משרת ומשכורת סגנית ראש העיר. אחלה משכורת, אגב.

  9. ציץ

    יש לי תחושה שנעמה לזימי עומדת להתמודד עם עוד אנשים מהמועצה ומתוך סיעת קליש שממילא התפרקה.
    ןהיא תנצח בקלילות.

  10. אברהם

    שרית גולן – את לא ראוייה. אין לך את ההשכלה המתאימה. את בסך הכל עוןרכת דין, היום כל אחד הוא עורך דין. חיפה זקוקה למישהי מוכשרת, משכילה ועם קבלות. כל מה שאת לא.

  11. חיפאי בנשמה ליאור

    אבוי אם היא תכנס בכלל למועצה האישה הזויה חיה בסרט שלומי כהן הבין עם מי יש לו עסק וברח ממנה

  12. אילנה לאטבלה

    הגברת אחראית על מוצצת השינוי שום דבר שעשתה לא עזר לעיר קברה כל הליך ותקציב לטובת תושבי העיר כדי לפגוע גם בתושבים וגם כנקמה בראש העיר, סבלנות בקרוב כל הרפש יצא

  13. חיפאית

    מעניין מי ירוץ איתה, כל הקואליציה ואופוזיציה הזאת צווחנית ואין שם אנשים רציניים ושוחרי שלום.

  14. חיפאי

    כיו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה, שרית גולן שטיינברג היא כישלון בדומה לקודמיה. גם אותה לא ראינו מתעמתת עם התעשיות המזהמות, ומפעילה סמכויות באמצעות אנשי אכיפה. וקציני צבא ודירקטורים שלא הופכים שולחנות בגופים כמו נמלים – גם לא עושה רושם חיובי.

    למרבה הצער נראה שמולה ירוצו אנשים אשר ברובם הינם עוד יותר גרועים.

  15. אמיתי גליל

    בעיניי היא לא ישרה.כל בחירות עוברת לעמדה שנוחה לה.אם תיבחר נתגעגע לקאליש.

  16. דורון

    לא ראויה. השנאה שלה לעינת קליש בעיקר גרמו לה לצווח בישיבות. ואין לה גם השכלה.

  17. גילה

    אז עכשיו כל חברת מועצה כושלת תכריז שהיא רצה לראשות העיר? הזייה.

  18. שרית הבייתה

    שרית גולן שטיינברג איננה מנותקת. היא לא מסוגלת לטפל בדברים מרכזיים, אבל מנותקת היא לא. היא פועלת לקדם מפלצות בינוי המונעות על ידי קבוצת העושר כאן בחיפה, אותה קבוצה מושחתת שפועלת להרוס את איכות החיים בעיר חיפה תמורת בצע כסף, כך על פי החשד. היא איננה פועלת לבד, יש כאן ארגון מסודר הפועל למנוע מרבים מימוש זכויות בנייה, בניגוד לדין, תוך יצירת היקפי בנייה פנומנליים, מפלצות בינוי הפוגעות בכולם מתוך 'ראייה תכנונית' לפיה האינטרס הציבורי הוא להעשיר את הקרובים לצלחת ולפגוע בכל היתר. לסיכום, מקומה של שרית גולן שטיינברג איננו בראשות העיריה ולא בתפקיד ציבורי בעירייה.

  19. בוטים של קליש הביתה

    27 תגובות שליליות משהו מסריח פה עד הגג התשובה פשוטה כנראה ששרית מועמדת ראויה שתעשה עבודת חרישה וסוף סוף תנקה את הכאוס שקליש יצרה בחיפה

  20. להעיף את כל הקיימים, עד האחרון

    לא מחליפים יהב חדוה צוק וקליש בעוד יהב חדוה צוק וקליש…
    צריך לנקות את כל מועצת העיר לא לבחור אף אחד שכרגע מכהן בקרקס הזה מכל הצדדים
    זה יהיה לקח מוחץ של מה הציפיות של העיר מהמועצה הנבחרת ומראש עיר חדש.

  21. חיפאי מעל 60 שנה

    עשיתי ועשיתי ועשיתי….. לא מכיר אותה כלל ואת פועלה… מעניין!!! העיקר עשיתי ועשיתי…. דיבורים / דיבורים / דיבורים!
    חיפה צריכה אנשי עשייה ולא רק דיבורים, או נבזים שתולים בוגדים כמו עציוני ושות׳. עציוני-לך לשיכון ובינוי, חיפה לא רוצה אותך!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר