רז סימון. "אני מכוונת לבמות הכי גדולות" (צילום: אריאל מזרחי)
רז סימון. "השקעתי את החיים שלי בתחום הזה" (צילום: אריאל מזרחי)

"אם אני שמה מטרה אלך איתה עד הסוף"

עם רזומה מבטיח בעמדת התקלוט של מועדוני חיפה והסביבה ושל אירועים מכל הסוגים, די.ג'יי רז סימון חושבת הכי רחוק שאפשר: "אני מכוונת לבמות הכי גדולות"

פורסם בתאריך: 25.7.17 10:27

רז סימון היא די.ג'יי ידועה בסצנת המועדונים והאירועים, ויש לה רזומה עשיר של תקלוט במועדונים נחשבים כמו אדליו, רוף 27, מאיו, הנמל, האולטראסאונד וספייס נשר, ובהפקות גדולות כמו עיר הנוער בחיפה פסטיבל הסטודנט בעמק יזרעאל. "אני באה ממשפחה מוזיקלית מאוד", היא מספרת, "כבר מגיל צעיר רציתי לעסוק במוזיקה, אבל לא ידעתי באיזה תחום. תמיד ניגנתי, וגם למדתי גיטרה ותופים. רק כשהשתחררתי מהצבא החלטתי שאני רוצה להיות די.ג'יי, ותוך שנה זה קרה כאשר חברה הובילה אותי לחברת אירועים שחיפשה די ג'יי".

איפה למדת לתקלט?

"למדתי במשך ארבע שנים אצל תותחים ב-Roca dj's, שהיתה חברה גדולה עם שמונה די.ג'ייז, שם פיתחו אותי מאוד, השקיעו בי ולמעשה העלו אותי לבמה. התחלתי לתקלט באירועים והתקדמתי, עד שנהייתי ממש חזקה והביקוש אלי ספציפית גבר. לאט לאט בניתי את השם שלי, וזה לא דבר שקורה ביום אחד אלא לוקח לפחות שנה-שנתיים. זה תחום קשה ותחרותי מאוד, בעיקר בעולם האירועים".

למה עזבת את Roca dj's?

"אחרי ארבע שנים רציתי להיות עצמאית ולהתפתח".

יש קושי בלהיות די.ג'יי אשה? הרי רוב הדי.ג'ייז הם גברים.

"אולי בהתחלה הרגשתי קושי, אבל לא בגלל שאני אשה אלא כי לא הייתי מוכרת. נכון שבהתחלה אנשים חוששים כשהם רואים אשה על העמדה, בעיקר באירועים, אבל עם הזמן נוצרה מודעות לנשים בתחום הזה, והיום זה כבר משהו ממש חזק ואנשים מתלהבים מזה. יש די.ג'ייז נשים שהצליחו, ומי שמצליחה ועושה את העבודה אז זה בדיוק כמו די.ג'יי גבר. אם תהיי טובה תהיה לך עבודה ואם לא אז לא, בלי קשר אם את אשה. כשמתקלטים טוב והקהל אוהב אותך אז לא משנה כבר, אלא אפילו להיפך – זה מוסיף והופך אפילו לגימיק".

לא קשה לשלב זוגיות עם העבודה בלילות?

"כשהייתי בזוגיות הייתי חייבת לשלב את העבודה איתה. את חוזרת מאוחר הביתה, עייפה וישר הולכת לישון, אבל בכל זאת הצלחתי לשלב את העבודה עם הזוגיות".

 

רז סימון "בכל זאת הצלחתי לשלב את העבודה עם הזוגיות" (צילום: רפי בן חיים)

סימון "בכל זאת הצלחתי לשלב את העבודה עם הזוגיות" (צילום: רפי בן חיים)

 

המשפחה תומכת בקריירה שלך?

"כמובן שבהתחלה ההורים אמרו 'אולי תלמדי עוד משהו, זה לא דבר שאפשר לעסוק בו כל החיים', אבל אני מאמינה שזה כן אפשרי, ועכשיו המשפחה שלי תומכת ומפרגנת מאוד. אני גם בנאדם כזה שאם אני שמה מטרה אלך איתה עד הסוף. השקעתי את החיים שלי בתחום הזה, וכעת אני גם לומדת יצירה. גם בתחום הזה אני הולכת עליו בכל הכוח ומכוונת כמה שיותר גבוה".

אז את רואה את עצמך ממשיכה עם התקלוט בעתיד?

"אני ממש אוהבת את התחום הזה ויהיה לי קשה לפנות פתאום לתחום אחר. זה כמו עורך דין או רופא שמשקיע את כל כולו. אני מאמינה שאם בחרת במשהו שאת אוהבת וכיף לך, אז צריך להמשיך ולהתמיד בזה ולא לפזול למשהו אחר".

יש מחשבות על פריצה בחו"ל?

"אי אפשר לדעת מה יהיה, אבל ככל שאת מגיעה ליותר אוזניים את תגיעי רחוק יותר. כמובן שאני מכוונת לבמות הכי גדולות ואני עובדת קשה מאוד, ולכן אני מאמינה שהזמן יעשה את שלו".

יש דיבור על כך שאת עובדת על משהו חדש.

"נכון, אבל עוד מוקדם לדבר על זה. זה שיתוף פעולה עם אמן שהוא אמנם לא כל כך מוכר אבל מאוד מוכשר. אנחנו עומדים להוציא טראק שלנו, וזו תהיה התחלה חדשה".

 

סימון. "הביקוש אלי ספציפית גבר" (צילום: אריאל מזרחי)

סימון. "הביקוש אלי ספציפית גבר" (צילום: אריאל מזרחי)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רועי

    אחת הדיג׳יים אם לא ה-
    יודעת להרים מועדון באוויר ומלאה באנרגיה
    בהצלחה אלופה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר