מימין: ד"ר אלי קקיאשווילי משמאל: פרופ' סאמר סרוג'י (צילום: תומס סולינסקי)

תשעה נציגים מהמרכז הרפואי לגליל ברשימת "הרופאים של המדינה"

לא פחות מתשעה רופאים מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה, נכללים במהדורת 2021 של מגזין "פורבס ישראל", בו מדורגים הרופאים הטובים של המדינה. מדובר בעלייה משמעותית לעומת המגזין הקודם, אז נכללו ברשימה שישה רופאים.

פורסם בתאריך: 5.10.21 19:51

 

חמישה מבין הרופאים שנכללים ברשימה עובדים במרכז לניתוחי פנים, לסתות ורפואת הפה והשיניים: ראש המחלקה, פרופ' סאמר סרוג'י, והרופאים הבכירים פרופ' עודד נחליאלי, ד"ר דניאל מוריינוס, ד"ר ורדה חאג' נצראללה וד"ר ואדים פייבישבסקי.

כמו כן מופיעים ברשימה היוקרתית שני אחים: מנהל מחלקת כירורגיה א', ד"ר אלי קקיאשווילי, ומנהל המחלקה האורולוגית, ד"ר דוד קקיאשווילי.

שער מגזין פורבס 2021

ברשימה נמצאים גם מנהל מחלקת אף אוזן גרון וניתוחי ראש-צוואר, ד"ר אייל סלע, ורופאת העיניים פרופ' ארנה גייר, העומדת בראש יחידת הגלאוקומה.

 

 

רשימת הרופאים המצטיינים מבוססת על סקר שנעשה ע"י המגזין בקרב אלפי רופאים מומחים בישראל, שהמליצו על עמיתיהם שלדעתם הם הטובים ביותר בתחומם. במערכת העיתון הדגישו, כי פעלו תוך התעלמות מלחצים ואינטרסים חיצוניים, במטרה ליצור את הרשימה האובייקטיבית, המדויקת והשקופה ביותר.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, בירך את הרופאים שנכללים ברשימה, ואמר: "העובדה שהשנה כמעט הוכפל מספר הנציגים מהמרכז הרפואי הנכללים ברשימה, מדברת בעד עצמה וממחישה את המהפכה הבריאותית שהוא עובר בשנים האחרונות. יחד עם זאת, חשוב לי להדגיש שישנם עוד רופאים רבים ברמה גבוהה מאוד בביה"ח שלנו, וגם הם ראויים להיכלל ברשימת הרופאים הטובים של המדינה לא פחות מהאחרים".

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ורד גולדן אור

    מעניין מאוד שבמאה 21 אין בבית חולים נהריה אין סי טי קולינרי ועוד הרבה דברים אמור לשרת אתמול הגליל . בלתי נסבל ..איפה התקשורת ??

  2. אלברט

    השבוע הייתי מאושפז בפנימית ו
    מנהל המחלקה דמות משונה מאד ,אין שליטה על הנעשה ,שילוט במלחמה על לחימה בחיידקים והכל מזוהם שם ,חתמתי על ויתור וברחתי ללא טיפול רפואי.הכל נראה עולם שלישי בישראל לא מבין אתכם אתם לא רואים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר