הנחת אבן פינה למוענות יום. השר זאב אלקין בנהריה (צילום: מיקי אלקובי)

משרד הבינוי והשיכון יסייע בהרחבת שטחי ההצפה בנהריה

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין,  הגיע לסיור בנהריה ובישר במהלך הביקור על סיוע מיידי של משרדו בהרחבת והעמקת שטחי ההצפה בצפון העיר לקראת החורף הקרוב ועל סיוע המשרד בקידום מיזמים תשתיתיים נוספים בעיר. "אני מודה לשר אלקין על ביקורו ועל הירתמות כלל גורמי המקצוע במשרד הבינוי והשיכון לסייע להמשך קידומה של נהריה תוך מתן מענה לתשתיות לצד מגורים", ציין ראש העיר רונן מרלי

פורסם בתאריך: 6.10.21 13:51

 

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין הגיע לסיור ולישיבת עבודה בנהריה יחד עם מנכ"ל המשרד, אביעד פרידמן, מנהל מחוז חיפה במשרד הבינוי והשיכון, שלמה פייבלוביץ ובכירים נוספים במשרד. הביקור נפתח בישיבת עבודה עם ראש העירייה רונן מרלי והנהלת העיר. מרלי הציג בפני השר את התפתחות העיר והאתגרים בפניהם היא ניצבת.

הנחת אבן פינה למוענות יום. השר זאב אלקין בנהריה (צילום: מיקי אלקובי)

השר אלקין בישר במהלך ביקורו על תקצוב מיוחד בגובה של כ-2 מיליון ש"ח לשדרוג, העמקה והרחבה של קיבולת שטחי ההצפה בצפון נהריה כבר לחורף הקרוב. העבודות להרחבת שטחי ההצפה מתבצעות בשיתוף פעולה עם משרד החקלאות ורשות הניקוז גליל מערבי.

 

 

"אני מודה לשר אלקין על ביקורו ועל הירתמות כלל גורמי המקצוע במשרד הבינוי והשיכון לסייע להמשך קידומה של נהריה", ציין ראש העיר רונן מרלי. "נהריה נמצאת בתנופת פיתוח ואנו שמים דגש בקידום בנייתן של תשתית של כבישים, מבני ציבור ותעסוקה לצד פיתוח מבני מגורים", הוסיף מרלי.

במהלך ביקורו הניח השר אבן פינה להקמת מקבץ מעונות יום בשכונת אריאל שרון. "כל הכבוד לך אדוני ראש העיר על ההובלה של העיר ועל כך שנהריה מושכת יותר ויותר תושבים ואזרחים מכל מדינת ישראל", ציין השר אלקין והוסיף, "בעזרת השם ליד המעונות ייבנו עוד בתים, עוד מעונות וגנים ובתי ספר, והעיר תמשיך להתפתח".

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר