ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

יחידת להב 433 תפסה "על חם" 3 חשודים וסיכלה שוד מזוין בחיפה

במסגרת פעילות מבצעית של יחידת להב 433, ביצעה אתמול מעצר של 3 חשודים תושבי עכו בגין ניסיון לשוד אלים בחיפה, בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים (מטבעות דיגיטאלים).

פורסם בתאריך: 5.11.21 11:37

 

במסגרת פעילות מבצעית "מסלול בטוח" והמאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית, בעבירות הפשיעה המקוונת בתחום המטבעות הדיגיטאלים. יחידת הסייבר בלהב 433 ניהלה חקירה סמויה אודות אירועי שוד שבוצעו במסגרת עסקאות לכאורה במטבעות קריפטוגרפיים.

עפ"י החשד, שלושת החשודים נהגו לפנות באמצעות הרשתות החברתיות לרוכשים פוטנציאלים של מטבעות דיגיטאלים, תוך שהם מציעים שער חליפין נמוך ממחיר השוק ומפתים אותם להיפגש פיזית, ע"מ לקבל את הכסף המזומן ובתמורה להעביר לרוכשים את המטבעות הדיגיטאליים כביכול.

מתוך חומרי החקירה שהצטברו, עולה כי החשודים שנפגשו עם הרוכשים, ביצעו כלפיהם שוד אלים באמצעות איומים בנשק ושדדו את הכסף המזומן מבלי שהעבירו את המטבעות הדיגיטאלים כפי שהתחייבו בעסקה.

כאמור, היום עם המעבר לחקירה גלויה ולאחר מספר פעולות שבוצעו באמצעים טכנולוגים מתקדמים, יחידה 33 של להב 433, ביצעו מעצר של שלושה חשודים תושבי עכו בשנות ה-30 לחייהם בזמן ניסיון ביצוע שוד בחיפה.

החקירה מנוהלת במשטרת ישראל ובליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

שלושת החשודים הועברו לחקירה ביחידת הסייבר בלהב 433 בחשד לשוד מזויין בנסיבות מחמירות, במהלך היום וככל שידרש הם יובאו לדיון הארכת מעצר בבימ"ש השלום בראשל"צ.


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מומי קריות

    רק עונשים ראוים ומחמירים יצמצמו את הפשיעה לפני שבוע פורסם שישראלי באמרייקה ביצע עוקצים והוציא במרמה מיליוני דולרים מאנשים תמימים הוא נתפס ונשפט ל30 שנה אצלנו עבריינים מהסוג הזה ושודדים מקבלים 6 חודשי עבודות שרות וקנס 1000 שקל משתלם ההוא באמריקה לא יראה אור יום עד סוף התקופה שם יפתחו לו את השושנה

  2. לייבלה

    כל הכבוד לימרים וליחידות המיוחדות על עבודתם בצורה מיקצועית עינית על מנת למגר את חבורות הזבל עבריינים שניסו לישדוד !!איחולים בתיקווה שימשיכו בדרךיישר כוח

  3. חוקר

    תבואו לעשות גם סדר ונקיון בהרצליה משטרת ישראל מטייחת רחוב קטן ללא מוצא מזוודות של ביגוד וכסף כבר שמונה שנים אין שקט פה תחנה מרכזית תנועה ללא הפסקה אחד קורה לזה בורסה שני החיים הטובים ואיחוד משפחות ברחוב הרב מימון בהרצליה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר