מיפוי העצים ברחבי העיר (צילום: דוברות עיריית נהריה)

בדיקה נרחבת ומיפוי מצב העצים בשטחים ציבוריים בנהריה

בימים אלה מתבצע סקר עצים נרחב ברחבי נהריה, במטרה למפות ולבחון את מצב העצים במרחב העירוני ולמנוע פגיעה בחיי אדם או ברכוש בשל קריסה פתאומית. מ"מ מנכ"ל העירייה, אלחיאני: "הטיפול בממצאי הסקר יבוצע תוך דגש על שמירה על הצומח וכן, על שלום הציבור"

פורסם בתאריך: 7.11.21 11:03

 

כחלק מתוכנית העבודה השנתית, מתבצע בימים אלה בנהריה, סקר עצים נרחב ומקיף בשטחים ציבוריים על ידי גורמי מקצוע מוסמכים, במטרה למפות את מצב העצים במרחב העירוני בדגש על עצי הדקל, לבחון את מצבם הבטיחותי ונתוניהם הפיזיולוגים והבריאותיים. בסיום הסקר, יגובש דו"ח הכולל המלצות לשימור ולטיפול בעצים על פי דחיפות ובהתאם למצבם הנדרש שיועבר לגורמי המקצוע ברשות.

לעצים ותיקים וייחודיים, יינתן כבכל שנה טיפול ספציפי המותאם להם וכולל פעולות מורכבות ומתקדמות כגון: כבילות ענפים כבדים, תמיכת ענפים, גיזום מבוקר וטיפול בחומרי חיטוי שונים כנגד מחלות, מזיקים ופגעים שונים. עצים צעירים יעוצבו בהתאם למטרת גידולם ויהוו חלק חשוב מהגנים, הפארקים בסביבה העירונית.

"מדובר בפעילות מניעתית חשובה נוכח אירועים שהתרחשו לאחרונה ברחבי הארץ. ישנו צורך חיוני לבדוק את מצבם של העצים ולמנוע פגיעה חלילה בחיי אדם או ברכוש בשל קריסה פתאומית של עץ", ציין מ"מ מנכ"ל העירייה, דוד אלחיאני. "עם השלמת הסקר, יהיה בידינו מאגר חשוב ומשמעותי המעדכן לגבי מצבם של העצים ברחבי העיר. חשוב לדעת, כי חלק מהעצים בשטחים הפרטיים דורש מעקב ודיווח מצד התושבים כדי למנוע קריסה של העצים על מבנים או לעבר השטח הציבורי. הטיפול בממצאי הסקר יבוצע תוך דגש על שמירה על הצומח וכן, על שלום הציבור", הוסיף אלחיאני.


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר