ח"כ טטיאנה מזרסקי בביקור במרכז הרפואי לגליל בנהריה (צילום: רוני אלברט)

ח"כ טטיאנה מזרסקי ביקרה במרכז הרפואי לגליל

ח"כ טטיאנה מזרסקי, החברה בוועדת הבריאות של הכנסת, ערכה הבוקר ביקור במרכז הרפואי לגליל בנהריה. מדובר בביקורה השני של ח"כ מזרסקי במרכז הרפואי בשבועות האחרונים, לאחר שבפעם הקודמת השתתפה בכנס ראשי רשויות ואישי ציבור, אז גם ביקרה במחלקות שונות.

פורסם בתאריך: 8.11.21 19:42

 

החברה בוועדת הבריאות של הכנסת, ח"כ טטיאנה מזרסקי, ערכה ביקור הבוקר (שני) במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

בתחילה התקיים במרכז לחינוך לבריאות ע"ש אנגל מפגש עבודה, במהלכו הציג בפניה מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, סקירה על ביה"ח, העובר בעשור האחרון תהליכי התפתחות וצמיחה אדירים, עם פתיחת מחלקות, יחידות ושירותים חדשים שלא היו קיימים עד אז בגליל.

נוסף על כך הדגיש בפניה את האתגרים הרבים שניצבים לפתחו של המרכז הרפואי, ובהם העובדה שטרם אושרה הפעלתו של רובוט דה וינצ'י, שנרכש באמצעות עמותת הידידים, כמו גם הצורך הדחוף בשיפוץ מרתפים תת-קרקעיים בביה"ח לצורך אישפוז מטופלים במצבי חירום.

ח"כ מזרסקי, המכירה את המרכז הרפואי מהתקופה בה שימשה סגנית וממלאת מקום ראש עיריית כרמיאל, התרשמה מהתפתחותו הגדולה, והדגישה כי חרטה על דגלה לפעול בכנסת למען הבריאות בפריפריה וצימצום פערים.
בישיבה השתתפו גם סגן המנהל, ד"ר צבי שלג, המנהל האדמיניסטרטיבי, משה מיוחס, מנהלת הסיעוד, דליה טדגי, ועוזרת בכירה למנהל, מיטל אשור.

בתום הישיבה ערכו המשתתפים סיור במחלקה לכירורגיית ילדים, בהובלתו של מנהל המחלקה, ד"ר נדב סלייפר. יצוין כי המחלקה היפהפייה שופצה לאחרונה באדיבות הפדרציה היהודית האיראנית בניו יורק.

פרופ' ברהום: "אני מודה לח"כ מזרסקי על הביקור. מצאתי בה רצון עז לסייע, אוזן קשבת ואדם הרגיש למצוקת הבריאות בישראל, ובמיוחד המורכבות הקיימת בפריפריה בכלל ובמרכז הרפואי שלנו בפרט".

ח"כ טטיאנה מזרסקי ופרופ' ברהום במרכז הרפואי לגליל בנהריה (צילום: רוני אלברט)


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר