ביטון (מימין) וספרי עם מנהלת הסיעוד, דליה טדגי (צילום: רוני אלברט)

שתי מיילדות מהמרכז הרפואי לגליל העבירו סדנה בכנס בינלאומי בפולין

ליאת ספרי ורותי ביטון, שתי אחיות מיילדות מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה, חזרו מכנס בינלאומי שהתקיים בפולין, אשר עסק בנושא בריאות המשפחה. ספרי וביטון: "שמחנו לייצג את המרכז הרפואי. היה פורה ומלמד"

פורסם בתאריך: 9.11.21 20:25

 

שתי אחיות מיילדות מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה, ליאת ספרי ורותי ביטון, השתתפו בכנס בינלאומי שהתקיים בפולין.

במהלך הכנס, שנערך באוניברסיטה המקומית בעיר קאליש, נתנו ביטון וספרי – המשמשת סגנית אחות אחראית בחדר לידה, הרצאה בפני מאות משתתפים והקרינו סרטון על המרכז הרפואי. בהרצאתן סיפרו השתיים על השירותים השונים שניתנים באגף נשים ויולדות, כולל שירותים סב-לידתיים שונים, ובהם חדר לידה טבעי וניתוח קיסרי ידידותי. כמו כן הדגישו את הקשר ושיתוף הפעולה בין המרכז הרפואי והפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי של אוניברסיטת בר-אילן בגליל.

בנוסף העניקו שתי המיילדות סדנה ייחודית עבור סטודנטיות לסיעוד ולמיילדות, מדריכות ונציגות מינהל הסיעוד, העוסקת בהנגשה תרבותית בחדר הלידה ובנושא רב-תרבותיות. במסגרת הסדנה הן סיפרו בין השאר על מנהגים של נשים יולדות מדתות שונות. יצוין כי במרכז הרפואי לגליל נולדים מדי שנה ב-12 חדרי הלידה כ-5,500 תינוקות מדתות שונות: יהודים, נוצרים, מוסלמים, דרוזים ובדואים.

במהלך הכנס נפגשו ספרי וביטון עם האחות הראשית של מדינת פולין, סופיה מלאס, ששיבחה אותן על ההרצאה והסדנה שהעניקו. האחות הראשית העניקה לשתיים מגן הוקרה ומכתב תודה אישי. השתיים יצאו לכנס בתיאום ובשיתוף היחידה לקשרי חוץ.

ספרי וביטון: "הכנס, שהתקיים בהשתתפות מאות צוותים רפואיים וסיעודיים מרחבי העולם, היה פורה ומלמד. שמחנו לייצג את המרכז הרפואי ולספר על השירותים הייחודיים בחדר לידה בפרט ובאגף נשים ויולדות בכלל".

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, שקיבל אף הוא מגן הוקרה ומכתב אישי מהאחות הראשית של פולין, ומנהלת הסיעוד, דליה טדגי, בירכו את שתי המיילדות על השתתפותן המכובדת בכנס החשוב.


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר