דרור פאר מונה לסגן מנהל האדמיניסטרטיבי במרכז הרפואי לגליל (צילום: רוני אלברט)

דרור פאר מונה לסגן המנהל האדמיניסטרטיבי במרכז הרפואי לגליל

מינוי חדש במרכז הרפואי לגליל בנהריה, מנהל מחלקת הרכש, דרור פאר, נבחר במכרז לסגנו של המנהל האדמיניסטרטיבי, משה מיוחס.

פורסם בתאריך: 12.11.21 10:30

 

דרור פאר, מונה לסגן המנהל האדמיניסטרטיבי במרכז הרפואי לגליל בנהריה. פאר, בן 48, נשוי לעינת + 3 ילדים, תושב נהריה, בעל תואר שני במנהל ציבורי מטעם אוניברסיטת חיפה, החל את עבודתו במרכז הרפואי בשנת 99', כמבקר פנים, ובהמשך מונה לסגן מנהל מחלקת משאבי אנוש.

בשנת 2004 מונה למנהל מחלקת הרכש, תפקיד בו שימש ב-17 השנים האחרונות. בשנת 2013 זכה בפרס מנכ"ל משרד הבריאות, על הישגים מיוחדים בשירות המדינה ותרומה משמעותית לקידום הרכש במרכז הרפואי. כמו כן הוא בוגר תכנית "אופק" למנהיגות ומצוינות מטעם המרכז הרפואי.

פאר: "אני נרגש מגודל המעמד ומודה על הבחירה בי. לאחר שנים רבות כמנהל מחלקת הרכש, חשתי שהגיעה העת לפנות לאפיקים ולאתגרים חדשים במקום המהווה עבורי בית שני ולעיתים אף ראשון".

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, בירך את פאר ואיחל לו הצלחה בתפקידו החדש. גם בקרב עובדי המרכז הרפואי היה קונצנזוס מלא על הבחירה ורבים מהם הציפו את פאר בברכות ובאיחולי הצלחה.

"אין ספק שמדובר בבחירה ראויה של עובד שצמח בתוך המרכז הרפואי ומכיר את המערכת על כל רבדיה", אמרו העובדים, "דרור, באישיותו, כבש את לבבות העובדים בכל מקום בו היה וכולם פה שמחים על הבחירה. אנחנו בטוחים שהחיבור שלו למנהל האדמיניסטרטיבי, משה מיוחס, שגם הוא בעל אישיות מיוחדת ואהודה בקרב העובדים, תוביל את המרכז הרפואי להצלחה".


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר