משטרת נהריה והפיקוח העירוני בעיר (צילום: עיריית נהריה)

מבצע מקיף בנהריה נגד כלי רכב "משופרים"

מחלקת הפיקוח העירונית ומשטרת נהריה רושמות עשרות דוחות כחלק ממבצע אכיפה מוגבר שמתבצע בכל רחבי העיר. ראש עיריית נהריה רונן מרלי: "אנחנו נבלום את תופעת הרכבים המשופרים במלוא הכוח"

פורסם בתאריך: 26.11.21 12:14

 

לא מעט ערים ברחבי הארץ, ובפרט באזור הצפון, סובלות מתופעת כלי הרכב "המשופרים" – מכוניות ואופנועים שמייצרים מפגע רעש משמעותי, וחמור מכך, מסכנים את העוברים ושבים. בעיריית נהריה, בהנחייתו של ראש העיר רונן מרלי, ובתיאום עם המשטרה החליטו להילחם בתופעה הפוגעת באיכות חיי התושבים.

את מבצע האכיפה המקיף מוביל מ"מ מנכ"ל העירייה, דודו אלחיאני. "אנחנו נעשה הכל בשיתוף עם המשטרה כדי למגר את ההשתוללות הפרועה בכבישים של כלי הרכב 'המשופרים'. המבצע יימשך עד שהמטרד ייעלם והתושבים יוכלו להסתובב בעיר בבטחה".

המבצע כולל נוכחות מוגברת של פקחים ושוטרים כולל כוחות יס"מ באזורים שונים בנהריה, עצירת כלי רכב "משופרים" ומרעישים (רכבים פרטיים ואופנועים) ורישום דוחות רבים. כך לדוגמה, לפני מספר ימים עצר צוות משולב תושב אום אל-פחם שגרם לרעש חריג במיוחד ברחוב סוקולוב, אכיפה סמויה הובילה לעצירת שיירת אופנועים שהשתוללה בשדרות הגעתון וכן נרשם דוח לתושב מג'ד אל-כרום שעלה על המדרכה בטיילת עם אופנוע כבד ולבעלי מכוניות נוספים שהפרו את השלווה במספר מוקדים בנהריה. במהלך הפעילות בוצעו גם החרמות של אלכוהול.

ראש עיריית נהריה רונן מרלי, הנחה את כלל גורמי המקצוע להקדיש מאמץ רב ואת כל האמצעים הדרושים לפתרון הבעיה. "אנחנו מתייחסים לתופעת הרכבים המשופרים במלוא הרצינות ובמלוא הכוח", הבהיר מרלי. "אנחנו בדרך הנכונה לצמצם ואף לבלום את התופעה שפוגעת באיכות החיים לא רק בעיר נהריה אלא בעוד לא מעט ערים בישראל, תופעה שמסכנת חיים".

מבצע מקיף בנהריה נגד כלי רכב "משופרים" (צילום: עיריית נהריה)

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר