ראש רשויות בצפון נלחמים על הארכת כביש 6 (צילום: דוברות אשכול גליל מערבי)

נלחמים על הארכת כביש 6 לצפון

ראשי הרשויות בצפון: עכו, נהריה, שלומי, בית ג׳ן, כפר ורדים ומטה אשר יחד עם מנכ״לית אשכול גליל מערבי נפגשו אתמול בלשכתו של ראש העיר עכו ויו"ר האשכול על מנת לדון בצעדים דחופים לביטול החלטתה של שרת התחבורה מרב מיכאלי לעצור את התוכנית הלאומית להארכת כביש שש לגליל עד לשלומי.

פורסם בתאריך: 26.11.21 12:28

 

בכנס 'הגליל במרכז' שנערך בעכו בחודש שעבר, הצהירה השרה מיכאלי על שינוי סדר העדיפויות של משרדה שמשמעותו דחייה של תוכנית כביש שש לצפון, לתקופה לא מוגדרת.

תוכנית זו, שכבר אושרה ותוקצבה, נעלמה במחי יד מתקציב 21-22. ראשי הרשויות הסכימו כי ההחלטה על ביטול הארכת כביש שש עד שלומי דרך צומת כברי היא הרת אסון ומהווה טעות חמורה המעידה על חוסר הבנה של צרכיהם הדחופים ביותר של תושבי הצפון.

בפגישה הוחלט על יציאה למאבק ציבורי חריף ורחב היקף תוך שיתוף פעולה של כל ראשי הרשויות בצפון, האשכולות האזוריים ושדולת הגליל בכנסת, אותו יוביל ראש העיר נהריה, רונן מרלי, שאמר: "מדובר על החלטה עם השלכות קשות מאוד על תושבי הגליל המערבי והצפון כולו. הכביש הוא פרויקט לאומי שנועד לחבר את הגליל והנגב למרכז. כביש שש זה לא רק עורק תחבורה, זה עורק חיים שיש לו השלכות על כל תחומי החיים בצפון – תעשייה, תעסוקה, בריאות. רק עם גליל חזק- ישראל  חזקה".

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר