שלב נוסף בפרויקט מובל נחל סער הושלם (צילום: דוברות עיריית נהריה)

נהריה: שלב נוסף בפרויקט מובל נחל סער הושלם!

ראש העיר נהריה, רונן מרלי: "מדובר בפרויקט שכל כולו נועד להקל על המצוקה ולצד זאת להעניק מרחבים ירוקים לתושבי נהריה והמבקרים הרבים שמגיעים אליה. בנוסף, קידמנו במסגרת חידוש תוואי הכביש ברחוב העלייה, מתחם חדש בו יוכלו ההורים לעצור מדי יום להוריד או לאסוף את ילדיהם הלומדים בבית הספר רמז הנמצא בסמוך צורה בטוחה"

פורסם בתאריך: 8.12.21 15:13

 

שלב חשוב נוסף בפרויקט מובל נחל גולה (סער) הושלם ואתמול (ג') נפתח מחדש לתנועה רחוב העלייה בחלקו המערבי של תוואי המובל.

מובל נחל סער הוא פרויקט נרחב שמוביל משרד הבינוי והשיכון יחד עם עיריית נהריה. המובל הוא תעלת בטון תת קרקעית בעומק 3 מ', בגובה 2.5 מ' וברוחב 6 מ' –שמסוגלת לנקז כמויות מים אדירות הישר לים. המובל מספק פתרון לטווח ארוך לבעיית ההצפות בחלק הצפוני של נהריה, ובמקביל, מהווה בסיס לטיילת אטרקטיבית ופארק רחב ידיים באורך של יותר מקילומטר.

באירוע לציון פתיחת מקטע הכביש השתתפו ראש העיר רונן מרלי, מ"מ מנכ"ל העירייה, דוד אלחיאני, מנכ"ל החברה הכלכלית, יניב קריאף, מהנדס הסכם הגג טל חמי, נציגי החברה המבצעת את הפרויקט, מנהלת ביה"ס רמז, מזל קורקוס ויו"ר הנהגת ההורים שירה פלס ובמהלכו, נחנך מתחם הורדה בטוחה ('נשק וסע') חדש שישמש את הורי התלמידים המביאים את ילדם לבית הספר.

"מדובר באחד הפרויקטים המשפיעים על חיי התושבים מזה כמה עשורים", אמר ראש העיר רונן מרלי שהשקיע מאמץ רב כדי להסיר את המכשולים שצצו מאז שהחלו העבודות. "מדובר בפרויקט שכל כולו נועד להקל על המצוקה ולצד זאת להעניק מרחבים ירוקים לתושבי נהריה והמבקרים הרבים שמגיעים אליה. בנוסף, קידמנו במסגרת חידוש תוואי הכביש ברחוב העלייה, מתחם חדש בו יוכלו ההורים לעצור מדי יום להוריד או לאסוף את ילדיהם הלומדים בבית הספר רמז הנמצא בסמוך צורה בטוחה".

פתיחתו של רחוב העלייה מצטרף להשלמת מקטע נוסף בחלק המזרחי בו הונח המובל בין כביש 4 לרחוב יצחק שדה בשכונת רסקו. מקטע הכביש הזה נפתח בשבוע שעבר לתנועת כלי רכב.

שלב נוסף בפרויקט מובל נחל סער הושלם (צילום: דוברות עיריית נהריה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר