שיפור מעבר החציה בנהריה (צילום: עיריית נהריה)

נהריה: משפרים את בטיחות הולכות והולכי הרגל

עיריית נהריה החלה בימים אלה עבודות לשיפור הבטיחות וההנגשה של מעברי חציה מרכזיים בשדרות הגעתון מול התחנה המרכזית. מ"מ מנכ"ל העירייה, דוד אלחיאני ציין: "מדובר בציר תנועה מרכזי בו חולפים מדי יום כמות גדולה של כלי רכב ושל הולכי רגל"

פורסם בתאריך: 16.12.21 21:39

 

עבודות לשיפור הבטיחות וההנגשה של מעברי חציה בשדרות הגעתון מול התחנה המרכזית החלו השבוע, מדובר בחלק חשוב מיישום תוכנית לשדרוג מערך התחבורה הציבורית בעיר שתכלול בין השאר את חידוש רציף האוטובוסים הוותיק שמול התחנה המרכזית שמיועד לשוב לפעילות מלאה.

"מדובר בציר תנועה מרכזי בו חולפים מדי יום כמות גדולה של כלי רכב ושל הולכי רגל החוצים במעבר החצייה שמול התחנה המרכזית. הדבר צפוי לגדול משמעותית עם מימוש התוכנית להפעלת רציף האוטובוסים", ציין מ"מ מנכ"ל העירייה, דוד אלחיאני.

במעברי החציה החדשים שולבו אמצעים שנועדו למתן את תנועת כלי הרכב תוך מתן עדיפות להולכי הרגל, ולראשונה בנהריה, בוצע שימוש באמצעי שנקרא 'אספלט פרינט'. מדובר בהטבעה של דוגמה מחוספסת על גבי האספלט, שמטרתה לדמות את מעבר החציה למדרכה, מה שיבהיר ויזכיר לציבור הנהגים כי העדיפות הינה להולכות והולכי הרגל.

אגף ההנדסה בעיריית נהריה שילב בפרויקט גם יצירת "אוזניים", שהן למעשה הרחבה של המדרכה, דבר שיסייע בקיצור משך החציה של הולכי הרגל ויבליט לציבור הנהגים את החוצים במעברי החציה החדשים.


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר