הנעדרת ספיר נחום והחשוד ולאא חלאילה
ספיר נחום ז"ל והחשוד ולאא חלאילה (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

הותרו לפרסום שמו ותמונתו של החשוד במעורבות בהיעלמותה של ספיר נחום

החשוד, ולאא חלאילה, תושב עכו (34), נחשב ל"כוכב טיקטוק", ולאחרונה נעצר ושוחרר לאחר שנכנס עם שישה מחבריו עם עגלה וסוסים לקיבוץ כפר מסריק הסמוך לעכו, והשתולל במקום. כמו כן בעבר ריצה עונש מאסר של 12 שנים. ספיר נחום (24) נעדרת זה היום השישי

פורסם בתאריך: 7.6.22 17:40

לבקשת היחידה החוקרת, בית משפט השלום בעכו התיר כעת (שלישי) לפרסם את פרטיו ותמונתו של החשוד במעורבות בהיעלמותה של ספיר נחום (24) מעכו. החשוד הוא ולאא חלאילה, תושב עכו, בן 34. הוא נעצר ביום שישי האחרון בחשד לקשירת קשר להיעלמותה של נחום. חלאילה נחשב ל"כוכב טיקטוק", ולאחרונה נעצר ושוחרר לאחר שנכנס עם שישה מחבריו עם עגלה וסוסים לקיבוץ כפר מסריק הסמוך לעכו, והשתולל במקום. כמו כן בעבר ריצה עונש מאסר של 12 שנים.

היום השישי לחיפושים – צפו:

המשטרה ממשיכה זה היום השישי בחיפושיה אחר נחום באמצעות עשרות שוטרים ומתנדבים, תוך הפעלה ושימוש באמצעים מיוחדים כגון מסוק, רחפנים, פרשים, כלבים ועוד.  בימים האחרונים נסרקו שטחים רבים בגזרת מחוז חוף, הכוללים צמחיה סבוכה, בורות ומקומות מסתור. היום נמשכים החיפושים בתאי שטח נוספים בגזרת המחוז, אשר טרם נסרקו, זאת לצד פעילות חקירתית מאומצת של חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף. החקירה נתונה תחת צו איסור פרסום ומבוצעת על ידי עשרות חוקרים מיומנים.

 

מהמשטרה נמסר, כי בשל הפרסום הנרחב מתקבלים מעת לעת דיווחים מאזרחים הטוענים כי הבחינו בנעדרת במקומות שונים, אולם עד כה היא טרם אותרה. כל בדל מידע המתקבל מהחקירה ומהאזרחים נבדק עד תום.

מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר, קיים לפני זמן קצר הערכת מצב בהשתתפות מפקד מרחב אשר, תנ"צ שאול צמח, מפקד ימ"ר חוף ומפקד תחנת עכו וסיכם: "המשטרה תמשיך לפעול ככל שיידרש, ללא הגבלת זמן, מקום ומשאבים, כדי לאתר את ספיר נחום ולהשיבה לחיק משפחתה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר