ספיר נחום
ספיר נחום

הגופה שאותרה אתמול ליד איבטין – של הנעדרת ספיר נחום

אבדה התקווה: בתום הליך זיהוי שנערך במכון לרפואה משפטית באבו כביר נקבע היום (שני), כי הגופה שאותרה אתמול ליד הכפר אבטין, הסמוך לקרית אתא, היא של הנעדרת ספיר נחום מעכו

פורסם בתאריך: 13.6.22 16:51

בתום הליך זיהוי שנערך במכון לרפואה משפטית באבו כביר נקבע היום (שני), כי הגופה שאותרה אתמול ליד הכפר אבטין, הסמוך לקרית אתא, היא של הנעדרת ספיר נחום (24) מעכו.

במהלך הימים האחרונים פעלו שוטרי משטרת ישראל בשילוב לוחמי מג"ב ומתנדבים לאיתורה של ספיר נחום, תוך ביצוע חיפושים וסריקות באזורים נרחבים בתנאי שטח מורכבים ובשימוש באמצעים טכנולוגיים, לרבות מסוקים, רחפנים, כלבנים, פרשים וכוחות רבים. הכוחות פעלו בהתאם להערכות מצב מחוזיות ועל פי תוכנית חלוקה לתאי שטח ומבצעים סריקות באופן רגלי ורכוב.

אתמול, במהלך סריקה חוזרת של שוטרי מחוז חוף בתא שטח סמוך לאיבטין אותרה גופתה של הנעדרת.

 

 

בשעות אלו ובמסגרת החקירה המתנהלת ממשיך צוות החקירה של היחידה המרכזית במחוז חוף לחקור ולפעול בזירת העבירה יחד עם גורמים מקצועיים על מנת לאסוף ראיות.

מהמשטרה נמסר, כי היא פעלה ללא לאות במשך 11 ימים על מנת לאתר את ספיר נחום, "אולם לצערנו החיפושים הסתיימו בתוצאה טרגית. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה. נמשיך לחקור את המקרה עד תום".

מיכ"ל (יחידת הכלבנים לישראל) נמסר: "בתום חיפושים נרחבים אחר הנעדרת ספיר נחום, שנעלמו עקבותיה ב-2 ביוני, הנ"ל אותרה, לצערנו, כשהיא ללא רוח חיים. יכ"ל פעלה במשך יותר משבוע ברציפות, תוך הישארות בשטח בגזרת הצפון, בלי לחזור הביתה, והפעילה כלבנים, גששים, רחפנים, אנשי שטח מבצעיים וג'יפאים – הכל למטרה אחת: למצוא את הנעדרת. יכ"ל משתתפת בצער המשפחה ומוסרת את תנחומיה הכנים".

מוקדם יותר היום, האריך בית משפט השלום בעכו את מעצרו של ולאא חלאילה, תושב עכו (34), החשוד בחטיפתה וברציחתה של ספיר נחום עד 21 בחודש. גם אחיו, עלאא, נעצר בחשד למעורבות בפרשה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר