לעיני חבריו: בן 16, עולה חדש מאוקראינה, טבע למוות בעכו (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
לעיני חבריו: בן 16, עולה חדש מאוקראינה, טבע למוות בעכו (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

נער בן 16, עולה חדש מאוקראינה, טבע למוות בעכו לעיני חבריו

הנער עלה ארצה עם אימו ואחותו לפני מספר חודשים בעקבות המלחמה באוקראינה. הערב (ראשון) הוא טבע למוות בחוף לא מוכרז סמוך לחוף הארגמן בעכו. חבריו שהבחינו בו טובע משו אותו מהמים. צוות מד"א קבע את מותו. בבית הספר אורט בעכו שבו למד מתקיים כעת מעגל שיח של צוותי ההוראה והתלמידים שהיו עדים לאירוע הטראגי

פורסם בתאריך: 26.6.22 22:56

נער בן 16 מעכו שעלה לארץ מאוקראינה לפני כמה חודשים, עם אימו ואחותו, בעקבות המלחמה באירופה טבע הערב (ראשון) למוות בחוף הים הלא מוכרז בעכו, סמוך לחוף הארגמן.

הנער נמשה מהמים על ידי חבריו שהבחינו בו כשהוא טובע. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אולם נאלצו לקבוע את מותו.

בשעה זו מלווים עובדי מינהל הרווחה את המשפחה. כמו כן, בבית הספר אורט על שם ד"ר שמריהו בירן מתקיים מעגל שיח בהשתתפות ראש מינהל החינוך בעירייה, צוותי ההוראה והתלמידים שנחשפו לאירוע הטראגי.

 

ממד"א נמסר: "בשעה 19:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על נער בן 16, שנמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה בחוף הארגמן בעכו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו של הנער".

פרמדיק מד"א עמוס דדון: "כשהגענו לחוף אזרחים הובילו אותנו אל הנער שנמשה מהים מחוסר הכרה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, אך בסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר