הנעדרת ספיר נחום והחשוד ולאא חלאילה
ספיר נחום ז"ל והחשוד ולאא חלאילה (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

כתב אישום נגד החשוד ברצח ספיר נחום: "רצח מתוכנן ומתוחכם שנעשה בקור רוח"

כתב האישום שהוגש הבוקר לבית המשפט המחוזי בחיפה מייחס לבן זוגה לשעבר של נחום עבירות של רצח בנסיבות מחמירות וחטיפה. בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי על פי חוות דעת של המחלקה לזיהוי פלילי, הבור, שבו נמצאה גופתה של נחום, הוא בור שנחפר על יד אדם

פורסם בתאריך: 18.7.22 12:06

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד ולאא חלאילה (34) תושב עכו, החשוד ברצח ספיר נחום ז"ל (23), אם ילדיו. כתב האישום מייחס לחלאילה עבירות של רצח בנסיבות מחמירות וחטיפה.

בכתב האישום, אותו הגישו עו"ד ענבל ברנסון ועו"ד ענאן גאנם, נטען, כי חלאילה והמנוחה ניהלו מערכת יחסים, ולשניים נולדו שני ילדים. עוד נטען, כי מערכת היחסים בין חלאילה למנוחה התאפיינה בחוסר יציבות ומחלוקות, בין היתר, בנוגע לחינוך וגידול הילדים, ובמהלך חודש מאי האחרון, החלה המנוחה לפעול לפתיחה בהליך משפטי נגדו.

על פי כתב האישום, ב-2 ביוני השנה, גמלה בליבו של חלאילה ההחלטה להמית את המנוחה. לאחר שהמנוחה השאירה את בתם הקטנה בגן הילדים, והייתה בדרכה חזרה לביתה, חלף חלאילה בנסיעה עם רכבו בסמוך לנתיב הליכתה של המנוחה ועצר את רכבו לידה. עוד נטען, כי חלאילה פיתה את המנוחה להיכנס לרכבו ולנסוע עימו, והשניים נסעו מחוץ לעכו.

 

 

על פי כתב האישום, בסמוך לשביל עפר, המוביל לגבעה הנמצאת מזרחית לכפר איבטין, עצר חלאילה את רכבו, כשהמנוחה עימו, הגיע אל שטח פתוח, תחום בצמחייה מרובה. הוא המית את המנוחה וקבר את גופתה ולאחר מכן עזב את המקום, שב אל רכבו ונסע אל ביתו. גופתה של המנוחה אותרה בחלוף 10 ימים של חיפושים מאומצים ונרחבים, שנערכו על ידי כוחות משטרה.

בבקשת המעצר הוסיפה הפרקליטות, כי על פי חוות דעת של המחלקה לזיהוי פלילי, הבור, שבו נמצאה גופתה של המנוחה, הוא בור שנחפר על יד אדם. "מדובר ברצח מתוכנן ומתוחכם שנעשה בקור רוח ובצורה המצביעה על תעוזה רבה והיעדר מורא", נכתב בבקשת המעצר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר