יוסי כהן, מנכ"ל נקסט אורבן קוזהינוף (צילום: חגית הורנשטיין)
יוסי כהן, מנכ"ל נקסט אורבן קוזהינוף (צילום: חגית הורנשטיין)

הטלפון הלך, האם שיוועה לעזרה, ופלאפון הרימה את הכפפה

אם מודאגת מנשר כתבה בקבוצת ווטסאפ שהטלפון של בנה החייל נהרס ושאין לה דרך לתפוס אותו. כשהעניין התגלגל אל יוסי כהן, מנכ"ל נקסט אורבן כוזהינוף, הוא הצליח להשיג את רפי חן, בכיר בפלאפון, שנסע עד לאילת כדי למסור לחייל מכשיר חדש

פורסם בתאריך: 18.10.23 07:48

"לבן שלי הלך המכשיר הנייד, נפל למים. הוא לא יכול ליצור קשר. מדי פעם הוא משתמש בנייד של מישהו אחר. איזו מכה", כך כתבה אתמול (שלישי) בצהריים אמא מודאגת באחת מקבוצות הווטסאפ שהיא חברה בה, סתם כדי לפרוק את שעל לבה. היא לא תיארה לעצמה לאן ההודעה הזו תתגלגל.

והיא התגלגלה והגיעה ליוסי כהן, מנכ"ל ושותף בחברה להתחדשות עירונית נקסט אורבן כוזהינוף, שכבר 12 ימים עסוק עד מעל הראש במטה המרכזי של האגודה למען החייל שנפתח בהיכל הספורט ברוממה, שם נמצאת נקודת איסוף ראשית של תרומות המגיעות מאזרחים ומועברות ישירות ליחידות בחזית. נוסף על כך, הוא עסוק גם בשיפוץ, בחידוש ובשיקום של מקלטים מוזנחים ולא שמישים בשכונת שער עלייה.

"בשעה 15:30 פנו אלי באמצעות צד שלישי וסיפרו לי את הסיפור על אמו של החייל שמתגוררת בנשר", מספר כהן, "סיפרו לי שהיא מודאגת מאוד מכך שאין לה קשר רציף עם הבן המשרת כחובש בדרום, אבל גם מתביישת מאוד לבקש עזרה. הבנתי שאין בידה האמצעים לרכוש לבן מכשיר חדש, ומיד אמרתי שנדאג לו. הייתי בטוח משום מה שהוא משרת בצפון, אבל לאחר ששוחחתי עם אחותו התברר לי שהוא בכלל משרת ליד אילת. אמרתי לעצמי, אוקיי, ארכוש לו מכשיר נייד, אבל איך אני מעביר לו אותו עוד היום?".

 

 

איך באמת?

"שאלתי בקבוצה ארצית שאני נמצא בה מי יכול להגיע היום לאילת ולתת מכשיר נייד לחייל. שלחו לי טלפון של מישהו שאני לא מכיר. התקשרתי, והסתבר שזהו רפי חן, מנהל מחלקת המעבדות של חברת פלאפון. הם ירדו לצאלים לתקן מכשירים סלולריים של חיילים. ביקשתי ממנו שידאג למכשיר ושאני אדאג שמישהו יחבור אליו וייקח ממנו את המכשיר. הפכתי עולמות ומצאתי מישהו מאופקים שיגיע לאסוף את הטלפון מצאלים וייקח אותו דרומה. אחרי חצי שעה התקשרו אלי ואמרו לי שאותו רפי חן החליט לנסוע 40 דקות דרומה כדי להביא בעצמו את הטלפון לחייל, לפני שהוא חוזר לביתו בירושלים". 

קצת לפני השעה 19:00 בערב, שלוש וחצי שעות מהרגע שהתקבלה הפנייה, שלח חן לאמו של החייל סרטון שבו הוא צילם את עצמו מחוץ לבסיס: "רק רציתי לעדכן אותך שהשארתי פה מכשיר עבור בנך, תרומה מחברת פלאפון, שישמש אותו בימים אלה. אני מאחל לכם שהוא יחזור בריא ושלם ושאלוהים ישמור עליו. המכשיר מחכה לו בש.ג".

כמה דקות אחר כך, התקשר החייל לכהן ולחן כדי להודות להם ולא הצליח לעצור את הדמעות.

 

רפי חן, מנהל מעבדות פלאפון, מתוך הסרטון ששלח לאם

רפי חן, מנהל מעבדות פלאפון, מתוך הסרטון ששלח לאם

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מה יהיה עם היח"צ המביך במלחמה

    אז הם עושים הכל לשם פרסום עצמי?
    לשם הצטלמות עם שלטי החברה שלהם?
    תגידו זה לא מביש?

  2. אביחי

    וואו! הרימה את הכפפה!
    איזה מעשה, ממש מתן בסתר + פרסום בכתבה שלמה
    יש לכם מושג כמה ציוד, מזון וגם טלפונים הציבור תורם בימים אלה לחיילים???
    יפה מצידושנסע עד לחייל, אבל לא מדובר במעש גבורה, עם כל הכבוד. קצת צניעות, מכישר סלולר שעולה להם 200 שקל

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר