גדי צדקה
גדי צדקה

שנה של הגשמת חלום

הגבול התרבותי שמדינת תל אביב סימנה אותו כל כך הרבה שנים נפרץ. גדי צדקה שהקים השנה תיאטרון יוצר בתיאטרון הצפון מתרגש בכל יום מחדש

פורסם בתאריך: 30.12.21 16:23

2021 הייתה עבורי שנה נפלאה. שנה שבה הוכחנו כי ניתן ואפשר להקים גוף תיאטרון יוצר מחוץ לתל אביב וממנו להשפיע על כל רחבי ישראל.

זוהי השנה שבה בתוך שישה חודשי פעילות בלבד, מהרגע שבו פסקו הסגרים, הצליח התיאטרון העברי שאני נמנה עם מייסדיו לשקם את תיאטרון הצפון, לשפצו לכדי מרחב ייחודי מעורר השראה ומפנק, להפוך אותו למרכז תרבות אזורי מרכזי ולהשיב אליו את עשרות אלפי הצופים הגודשים אותו בהמוניהם מדי ערב.

זו התרגשות יומיומית, המלווה אותנו בעשייה תרבותית ענפה, יום יום ושעה שעה, יחד עם צוות העובדות והעובדים בתיאטרון הצפון, המסור למשימה הקדושה של הפצת תרבות לכל אדם.

מדי יום פונים אליי מיטב מחזאי ישראל והעולם, כדי שמחזותיהם יועלו בתיאטרון הצפון. תיאטרון הצפון הפך בעצם לבית הפיזי היוצר של התיאטרון העברי, אשר מפיק בו את מיטב הקומדיות, הדרמות ומחזות הזמר המועלים בכל רחבי ישראל.

 

 

כל האולמות בצפון, בדרום ובמרכז, כולם לרבות כולם, רוכשים מאיתנו הצגות ומופעים, ובעצם בית היוצר שלנו, התיאטרון העברי, משפיע השפעה אדירה ורחבה על התרבות בכל רחבי מדינת ישראל.

וזו כמובן הגשמת חלום. כי מכאן הגבול התרבותי שמדינת תל אביב סימנה אותו כל כך הרבה שנים, באמירות מקוממות כגון "אי אפשר ליצור תרבות מחוץ לתל אביב", הגבול הזה נפרץ זה מכבר על ידי התיאטרון העברי, שבחר בתיאטרון הצפון להיות בית הקבע שלו ומרחב היצירה המרכזי שלו.

בשנה הקרובה נפתיע את הקהל שלנו ואת היכלי התרבות בכל רחבי הארץ במחזות ומופעים יוצאי דופן, כאלה שטרם נראו כמותם בארץ, במקוריות ובאיכויות בלתי נשכחות.

אנו סבורים כי הקהל הצפוני, הגודש את הצגותינו והופעות המוזיקה והבידור בתיאטרון הצפון, הקהל הזה ראוי לנו ואנו חשים שאנחנו ראויים לו.

מאחל לכולם שנה אזרחית טובה ומיטיבה ומלאה בתרבות ומעשים טובים.


  • גדי צדקה הוא מנכ"ל תיאטרון הצפון

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר