דפנה צורי (צילום: דור אהרון)
דפנה צורי (צילום: דור אהרון)

הקורונה דווקא עשתה לנו טוב

האתנחתא, הגעגועים, הצמא, גרמו לתיאטראות הרפרטואריים ליצור הצגות מאתגרות, מרתקות, מרגשות ומצחיקות. דפנה צורי מבטיחה שנת תרבות בלתי נשכחת

פורסם בתאריך: 30.12.21 16:48

בבואי לסכם את השנה החולפת, אני מרגישה כמו דוהרת על רכבת הרים. את השנה התחיל עולם התרבות בתוך מנהרה חשוכה וסגורה, ולאט-לאט התגלה האור. בחודש מארס הודיעו קבל עם ואולם, כי התרבות חוזרת. אמנם בהדרגה, אבל חוזרת. ואז, אחרי השבתה מאולצת של יותר משנה, לאט-לאט ובהדרגה, מאישור של 300 איש באולם לאישור של 500 איש, מדרגה נוספת הייתה 650, ואז – אולמות מלאים.

אשקר אם אומר שזה היה פשוט. היינו צריכים לתת לקהל הרגשת ביטחון. שאנחנו שומרים עליו. שהוא רואה איכות ותרבות בביטחון מלא. "אצלנו מבריאים. לא נהיים חולים", אמרנו, ואכן, תוך הקפדה יתרה על ההנחיות, פתחנו את האולם. היינו בטוחים שיהיו ביטולי מינויים. שאנשים יחששו. אבל קרה דבר הפוך לחלוטין. הקהל הגיע בהמוניו, צמא לתרבות טובה. ופתאום, מלוח אירועים ריק, מילאנו את יומן האירועים מפעם בשבוע לפעמיים, שלוש וארבע, והיום, סוף-סוף ניתן להגיד שחזרנו לתפוקה מלאה. מה זה מלאה, תשאלו. שבעה ימים בשבוע, כל יום לפחות מופע אחד. וכולם סולד אאוט! הקהל דורש, הקהל מקבל. הצגות, מופעי מוזיקה, קונצרטים. הכל מהכל.

ואיזו הרגשה נהדרת היא לראות את האנשים מביעים אמון בהיכל. מגיעים. נהנים. מוחאים כפיים. כן… כמו פעם.. אז… לפני הקורונה.

אמנם, כותרות על וריאנטים עדיין משפיעות לעיתים, אבל הקהל יודע כמה אנחנו שומרים על בריאותו ומגיע. איזה אושר!

 

 

ובכלל, הקורונה עשתה טוב לעולם התרבות. האתנחתא, הגעגועים, הצמא, גרמו לתיאטראות הרפרטואריים ליצור הצגות מאתגרות, מרתקות, מרגשות ומצחיקות. וואו. אין לתאר מה היה השנה. איזה הצגות. איזה מחזות זמר. איזה מופעי מוזיקה. תמיד היו, אבל עכשיו טוב מתמיד.

אנחנו, בהיכל התיאטרון קרית מוצקין, נותנים מוצר ייחודי באזור כולו. הלהיטים של כל התיאטראות הרפרטואריים מגיעים אלינו, ואנחנו מציעים מגוון של כ-40 הצגות בעונה. 40 הצגות! אתם מבינים? וסדרת זמר עם האחים אסנר, וסדרה קלאסית עם גיל שוחט, וערים מרתקות בעולם, וסדרת הוירטואוזים של החצוצרן אריק דוידוב ועוד עוד.

מה אגיד לכם? אם יש לכם שני שקלים, באחד תקנו לחם – אוכל לגוף, ובאחד תקנו תרבות – אוכל לנשמה. אני מבטיחה לכם, הלב שלכם יתרחב. אין תחליף להופעה או להצגה חיה על הבמה. פשוט אין תחליף. אז נשאר לי לקוות שגם בשנה הבאה נראה אתכם בהיכל התיאטרון במוצקין, מפעל המינויים הגדול בישראל עם יחס אישי לכל מנוי ומנוי. אני, אישית, מחכה לכם ערב ערב.

להתראות, כבר אמרתי?


  • דפנה צורי היא מנכ"לית היכל התיאטרון קרית מוצקין

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר