פרויקט "אחד העם" בהדר (הדמיה: סטודיו בונסאי)
פרויקט "אחד העם" בהדר (הדמיה: סטודיו בונסאי)

פרויקט הבור באחד העם בחיפה: 90 דירות נמכרו

מתחם הבור שעמד בשיממונו זמן רב הפך לאטרקציה נדל"נית. יזמי הפרויקט: "קצב המכירות מעיד על הביקוש ההולך וגדל למגורי יוקרה בשכונה הוותיקה שהופכת למרכז תוסס לצעירים"

פורסם בתאריך: 11.6.17 11:38

מתחם הבור ברחוב אחד העם בהדר הפך לאטרקציה נדל"נית עם תחילת הבנייה של פרויקט מגורים חדש במקום, שנמכרו בו כבר 90 דירות.

הפרויקט, שיוזמות חברת שגראוי לייבוביץ בנייה וחברת יוסף ואחיו נכסים והשקעות, כולל מגדל מגורים בן 26 קומות שבו 158 דירות בנות שניים, שלושה וארבעה חדרים, וילה היסטורית לשימור, חממות סטארט אפ, סדנאות עבודה ותצוגה לאמנים ולמעצבים צעירים, כיכר חדשה ובתי קפה.

הבור באחד העם, שעומקו 20 מטר, עמד בשיממונו במשך זמן רב לאחר שפרויקט קודם שיועד להיבנות בו נתקע. לאחר שהמגרש נרכש על ידי יזמי הפרויקט הנוכחי נמצא שיווקו בשלבים מתקדמים וגם בנייתו החלה לאחרונה.

"קצב המכירות מהווה הצלחה גדולה ומעיד על הביקוש ההולך וגדל למגורי יוקרה בשכונה הוותיקה שהופכת למרכז תוסס לצעירים", נמסר מטעם יזמי הפרויקט, "חיפה עוברת בשנים האחרונות תהליך של התחדשות, ואוכלוסייה צעירה וחזקה זורמת אליה בקצב גובר. כחלק מההתחדשות גם הדר הכרמל נמצאת במוקד תשומת לבה של העירייה, שהפחיתה את נפח התחבורה שעוברת דרך השכונה, שיקמה את הרחובות ואת הכיכרות והתירה את בנייתם של פרויקטים חדשים לדיור ולעסקים".

מנהל חברת שגראוי לייבוביץ בנייה נור שגראוי: "מגדל המגורים מתוכנן באופן פונקציונלי וחכם המותאם לאורח החיים המהיר של אנשים צעירים. המגדל מציב סטנדרט חדש של בנייה וסגנון ארכיטקטוני בהדר, ומהווה נקודת ציון חדשה ומרגשת הן בגיאוגרפיה של השכונה והן בהיסטוריה שלה".

הפרויקט החדש, ששמו "אחד העם", תוכנן על ידי האדריכל גבי שורץ ממשרד שורץ-בסנוסוף אדריכלים ומשרד בר אוריין אדריכלים. שיווק הפרויקט מבוצע על ידי חברת אשגב שיווק פרויקטים.

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר