בריכת מכבי
בריכת מכבי

הופקדה התוכנית להרחבת הבנייה במתחם בריכת מכבי

התוכנית שהופקדה במשרדי הוועדה המחוזית מאפשרת בינוי חדש בהיקף של 3,770 מ"ר. הכוונה היא להוסיף בריכת שחייה ואולם ספורט חדשים וקומה נוספת לאולם כדורסל קיים

פורסם בתאריך: 29.8.17 08:20

במשרדי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה של משרד האוצר הופקדה התוכנית שיזמה עמותת נאמני מכבי חיפה לתוספת מתקני ספורט במתחם בריכת מכבי ברחוב ביכורים בחיפה (מרכז הספורט מכבי חיפה).

העמותה היא הבעלים והמפעילה של המתחם המשתרע על פני שטח של כ-40 דונם ואשר כולל שלוש בריכות שחייה, אולמות ספורט, מגרשי טניס וחדרי כושר. התוכנית מאפשרת בינוי חדש בהיקף של 3,770 מ"ר המיועדים לבניית שלושה פרויקטים חדשים במתחם – בריכת שחייה חדשה, אולם ספורט חדש וקומה נוספת לאולם כדורסל קיים.

הבריכה שהקמתה מבוקשת כעת תהיה הרביעית במתחם והיא תשמש בריכה לימודית לכל הגילאים. באחת משלוש הבריכות הקיימות מתנהל כיום לימוד שחייה לצד שחיית מנויים. הכוונה היא להעביר לבריכה החדשה את הפעילות הלימודית ולייעד את הבריכה הנוכחית רק לשחיית מנויים.

סגן יו"ר העמותה ובא כוחה עו"ד אלי רולוף: "הפקדת התוכנית היא בהחלט ציון דרך משמעותי מכיוון שאישורה יאפשר בניית מתקנים חדשים להרחבת הפעילות במרכז הספורט. לצד המתקנים החדשים מייעדת התוכנית בצדה הצפוני קרקע רחבת היקף לשטח ירוק ומיוער. אורכה המדויק של בריכת השחייה החדשה ייקבע בשלב התכנון המפורט להוצאת היתרי בנייה, שהוא שלב מאוחר יותר".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר