פארק הקישון (צילום: דב גרינבלט)
פארק הקישון (צילום: דב גרינבלט)

הצעה להגדיל את השטח המיועד לפארק מורד הקישון

במסגרת הגשת התנגדויות לתוכנית המופקדת להקמת הפארק ביקש האדריכל מיכאל רטנר להגדיל את השטח המיועד לפארק מ-850 דונם ל-2,400 דונם

פורסם בתאריך: 30.1.18 18:32

היום (שלישי) פג המועד להגשת התנגדויות לתוכנית המופקדת להקמת פארק מורד נחל הקישון, ובסיומו התברר שההליך לקבלת משוב מהציבור הניב התנגדות שלבטח תעורר עניין רב. את ההתנגדות הגיש האדריכל מיכאל רטנר, שביקש במסגרתה להגדיל את השטח המיועד לפארק בתוכנית מ-850 דונם ל-2,400 דונם.

רטנר, המתמחה בתכנון נמלים, מעגנות ופיתוח צמוד מים, מציע להרחיב את שטח הפארק משתי גדותיו – הצפונית והדרומית – ב-1,550 דונם ביחס לשטח המיועד לפארק בתוכנית המופקדת שיזמה רשות נחל הקישון. בהתנגדותו כתב רטנר: "פארק מורד הקישון ממוקם באתר ייחודי מבחינה אורבנית בלב מטרופולין חיפה. זהו המיקום הבלעדי לפארק מטרופוליני המשרת הן את עיר ההר חיפה והן את אגד ערי המפרץ – הקריות אתא, חיים, ים, מוצקין וביאליק, עם פוטנציאל לשטח כולל של 2,400 דונם לפחות. יש לפתח את כל 2,400 הדונם בשלבים".

 

 

בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" הוסיף רטנר: "חיפה וסביבתה ראויות לפארק משמעותי יותר, ולכן יש הצדקה בייעודם של 2,400 דונם לפארק שישמש את התושבים באזור".

התנגדותו של רטנר הוגשה לוועדה המחוזית לתכנון ובנייה – חיפה שתחליט בקרוב אם היא מאמצת או דוחה את בקשתו להרחיב את השטח המוצע לפארק בתוכנית.

 

האדריכל מיכה רטנר (צילום: אורי סבח)

האדריכל מיכה רטנר (צילום: אורי סבח)

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר