נמל המפרץ (צילום: רענן כהן)
נמל המפרץ (צילום: רענן כהן)

לבקשת העותרים: נדחתה העתירה נגד נמל המפרץ

עמותת הפורום הישראלי לשמירה על החופים חזרה בה מעתירתה נגד התוכנית המפורטת לנמל המפרץ, שהתמקדה בהשפעות הסביבתיות של הנמל, בתנאי שלא ייפסקו נגדה הוצאות משפט

פורסם בתאריך: 26.2.20 16:29

בית המשפט המחוזי בחיפה דחה היום (רביעי) את העתירה המינהלית שהגישה עמותת הפורום הישראלי לשמירה על החופים נגד התוכנית המפורטת לנמל המפרץ, וזאת לאחר שהעותרת ביקשה לחזור בה מהעתירה בתנאי שלא ייפסקו הוצאות משפט נגדה. עתירת הפורום התמקדה בהשפעות הסביבתיות של נמל המפרץ, ובמסגרתה התבקש בית המשפט להורות על ביטול החלטת ועדת המשנה לעררים לאשר את התוכנית שיזמה חברת נמלי ישראל (חנ"י).

בעתירה נטען כי יש לבטל את ההחלטה לנוכח "המדיניות התכנונית המשתקפת באופן שבו קודמה הקמת נמל המפרץ, בחלקים-חלקים, בשיטה המאפשרת לקדם תוכניות בעלות פוטנציאל פגיעה נרחב באזרחים ובסביבתם ומבלי שהציבור יוכל לדעת על מימדי הסיכונים בעוד מועד".

 

 

העתירה הוגשה נגד ועדת המשנה לעררים, הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה – חיפה, המשרד להגנת הסביבה, חנ"י, עיריית חיפה והוועדה המקומית שלה.

השופטת בטינה טאובר כתבה בפסק הדין: "לאחר שהתקיים דיון לא פורמלי, שחלקו תועד בפרוטוקול, ביקשה העותרת לחזור בה מהעתירה והסכימה שהעתירה תידחה ובלבד שלא ייפסקו הוצאות כנגדה. המשיבים הסכימו לוותר על הוצאות ובלבד שהעתירה תידחה. לאור האמור, הנני מורה על דחיית העתירה ללא צו להוצאות".

מעמותת הפורום הישראלי לשמירה על החופים נמסר בתגובה: "הערכת מצב שביצענו בעקבות הדיון הלא פורמלי לימדה שהסיכוי לדחיית העתירה הוא גבוה עקב השיהוי בהגשתה. נמשיך במאבק להוצאת הסיכונים ממפרץ חיפה".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אירית

    הקומנדו של המופרעים הבטיח שהעבריינית המורשעת "נלחמת כמו לביאה". מכרה את חיפה תמורת פנטזיה על שדה תעופה שלעולם לא יקום. יאללה, עופי הביתה ושחררי את חיפה ממלתעותייך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר