המבנה המתוכנן של חברת אינטל (הדמיה: משרד מושלי אלדר אדריכלים)
המבנה המתוכנן של חברת אינטל (הדמיה: משרד מושלי אלדר אדריכלים)

אושרה להפקדה תוכנית לאיחוד מבני אינטל

התוכנית לאיחוד שני המבנים של חברת ההייטק אינטל באזור התעשייה מת"ם אושרה להפקדה על ידי הוועדה המחוזית. התוכנית תאפשר יצירת מרכז פיתוח בתחום מעבדי המחשבים לכ-5,400 עובדים, ויושם בה דגש על אלמנטים ירוקים

פורסם בתאריך: 7.1.21 11:25

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה אישרה להפקדה תוכנית לאיחוד שני המבנים של חברת ההייטק אינטל באזור תעשיה מת"ם חיפה. מטרתה של התוכנית היא יצירת קמפוס אחד מקושר, שיאפשר יצירת מרכז פיתוח בתחום מעבדי המחשבים לכ-5,400 עובדים באמצעות כינוס עובדים מכמה מבנים ואתרים למבנה אחד וקליטה של עובדים חדשים. יוזמת התוכנית היא חברת מת"ם תעשיות מדע בע"מ, והיא נערכה על ידי משרד מושלי אלדר אדריכלים.

בחלק הצפוני של מת"ם קיימים כיום שני מבנים המשמשים את אינטל ואשר מחוברים באמצעות גשר מעל רחוב סחרוב. התוכנית החדשה מציעה הקמת מבנה נוסף עבור אינטל עם כניסה משותפת לשני המבנים, תוך הוספה של כ-50,000 מ"ר שטחי תעסוקה. הבניין יהיה בגובה של עשר קומות, בהתאם למספר הקומות שנקבע בתוכנית הכוללנית של חיפה ובהתאם למסמך המדיניות לגובה אשר מקודם בוועדה המקומית. נוסף על כך כוללת התוכנית 600 מ"ר לשטחי מסחר, כמו למשל בתי קפה, שיפנו למרחב הציבורי.

 

 

כמו כן, סביבת העבודה במתחם תהיה חדשנית, והושם בה דגש מיוחד על אלמנטים ירוקים כמו גג עם פוטו-וולטאים ושטחים ירוקים בקומת הלובי. דגש נוסף הושם על שקיפות המבנה, גם במבטים מהחוץ פנימה, ועל שמירת הרציפות של צירי ההליכה לכיוון הים בהתאם לתמ"א 13.

מתכננת מחוז חיפה במינהל התכנון ליאת פלד: "התוכנית מהווה נדבך נוסף לחיזוקה של חיפה כמוקד פעילות הייטק וחדשנות. העיר תזכה בכך שחברה חזקה ומשמעותית בוחרת להרחיב בה את פעילותה, ותהיה לכך השפעה חיובית בהיבט התעסוקה בעיר ובהיבט של מעמד העיר בתחום ההייטק. החלטת הוועדה התמקדה בשילוב המבנה עם המערכת הציבורית אשר גובלת במתחם".

 

המבנה המתוכנן של חברת אינטל (הדמיה: משרד מושלי אלדר אדריכלים)

המבנה המתוכנן של חברת אינטל (הדמיה: משרד מושלי אלדר אדריכלים)

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שמעתי שאוזן מש"ס דורש כאפלייה מתקנת לקלוט באינטל לפחות 5 משגיחי כשרות + לקרוא לבניין החדש על שם הבבא אבוחצירה
    ולקיים הילולות במבואה. אחרת יתנגד בועדת ההיתרים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר