קניון עזריאלי קריית אתא: מחזקים קשרי קהילה. צילום: מיטל צפרוט
קניון עזריאלי קריית אתא: מחזקים קשרי קהילה. צילום: מיטל צפרוט

קניון עזריאלי קריית אתא: מחזקים קשרי קהילה

בתקופה בה אנשים בוחרים לנהל את קשריהם החברתיים מהכורסא בביתם, קניון עזריאלי בוחר להעניק משמעות מחודשת למושג ״מדורת השבט״. כך הפך הקניון האהוב למרכז בעל תכניות ייעודיות לחיזוק הקשרים עם הקהילה המקומית

פורסם בתאריך: 20.11.19 14:20

קניון עזריאלי קריית אתא, הוא אחד הקניונים הראשונים בישראל לזהות את יתרונותיה של מגמה זו, ומבצע שורה של תכניות ייעודיות לחיזוק הקשרים עם הקהילה המקומית, יצירת פעילויות ייעודיות לפיתוח ותרומה לקהילה והרחבת מגוון השירותים שהוא מספק לציבור.

"בשנת 2020, שמנו לעצמנו למטרה ליצור ולבסס תדמית שונה לחלוטין לקניון, שאינו עוד מוקד לפעילות מסחרית בלבד", אומרת מיטל צפרוט, מנהלת השיווק של קניון עזריאלי קריית אתא, "הנהלת הקניון פועלת ליצירת מרחב מטפח קהילה, וליישום מגוון רחב של תכניות למען ולטובת האנשים החיים בעיר ובסביבה".

"את רחבת האירועים שלנו לדוגמה, הקמנו מתוך מחשבה על מקום מרכזי ונגיש לעריכת אירועים מכל הסוגים, ואנו שמחים על האפשרות לספק מתחם למשפחות וחברים שחוגגים יחד".

תצוגת אופנה בקניון בשיתוף דוגמניות מקומיות
בחודש ספטמבר האחרון, התקיימה בקניון עזריאלי קריית אתא, תצוגת אופנה ביוזמת חנות 'אריסטו שמט' ובשיתוף עם הנהלת הקניון כשהדוגמניות בתצוגה כולן היו נשים מקומיות תושבות העיר.

שטיח אדום רחב נפרש מקציה הפנימי של החנות ועד לכניסת הקניון. הקהל עמד משני צדי המסלול כש"הדוגמניות" המקומיות ביצעו הליכה לאורכו ודגמנו כל אחת מהן חמישה סטים שונים של בגדים מקולקציית החנות.

תצוגת אופנה אריסטו שמט. צילום עצמי

תצוגת אופנה אריסטו שמט. צילום: מיטל צפרוט

פנינה ביטון, מנהלת סניף ארסיטו שמט בקניון קרית אתא, אומרת: "חשבתי כבר הרבה זמן, על דרך מקוריות ויצירתית להשקת הקולקציה החדשה שלנו, והדרך ההגיונית ביותר היתה לשתף את נשות הקהילה עצמה, שהן למעשה הלקוחות.

"יש לאריסטו שמט שלוש פרזנטוריות מקצועיות, יפות ומדהימות, אבל הלקוחות שלנו, הנשים "האמיתיות" הן הפרזנטוריות שלנו ביום יום. עשינו קמפיין ברשתות החברתיות שנקרא "מי רוצה להיות דוגמנית ליום אחד?" ההיענות היתה מדהימה. הזמנו נשים במראה טבעי, בכל הגילאים, שמדדו את הקולקציה שלנו ודגמנו לקהל הרחב. הגיעו נשים רזות ומלאות, גבוהות, נמוכות, נשים אחרי ניתוח לקיצור קיבה ונשים עם מוגבלויות וכולן לקחו חלק באירוע המרגש הזה.

"המסלול שהוכן מראש היה מעוצב, אסתטי, בטיחותי ונגיש לאנשים בעלי מוגבלויות. שילבנו די.ג'יי שהיה אחראי על המוזיקה וצלם, את האיפור לדוגמניות בצעה חנות שופרסל בי. המטרה העיקרית לפני הכל, היתה לגעת בנשים בקהילה, להוביל אותן לראות שאת מה שהן לובשות גם נשים אחרות ירצו ללבוש, ולא צריך להיות דוגמנית רזה וחטובה בשביל זה. האירוע היה מדהים ונפלא, הנשים זכו בפרסים והטבות ועד היום נשים כותבות לי ומברכות על היוזמה".

אירוע בר המצווה המרגש בקניון. צילום עצמי

אירוע בר המצווה המרגש בקניון. צילום: מיטל צפרוט

בר מצווה ומימונה בחסות הקניון
"אירוע נוסף ומרגש מאוד שקיימנו כתרומה לקהילה הוא בר מצווה לשני בנים תאומים, ממשפחה מעוטת יכולת". מספרת מיטל צפרוט "החלום של הבנים היה לזכות בבר מצווה כיוון שמשפחתם לא יכלה לממן את האירוע ואנחנו נרתמנו לעזור. תרמנו את רחבת האירועים שלנו לאירוע בר המצווה, ובשיתוף עיריית קריית אתא ומרכז הנוער, פרסמנו את האירוע הייעודי בכל רחבי העיר. זה היה ביום המעשים הטובים ב- 2 באפריל וההיענות היתה מדהימה. בתי עסק רבים בקניון תרמו לחוגגים מתנות. הביגוד לאירוע לבנים נתרם מחנות 'זיפ', חנות אריסטו שמט תרמה בגדים לאם ולסבתא, טויס אר אס תרמו לילדים קורקינטים במתנה, והזמנו את אמם וסבתם של התאומים ל-  pm ספא בקניון ליום פינוק. באירוע עצמו היה די.ג'יי ומוזיקה, האוכל נתרם על ידי מסעדות מהאזור, והגיעו המון אנשים מרחבי העיר שהביאו מתנות בעצמם".

"בסוף חודש אפריל, קיימנו את חגיגת המימונה שהתקיימה ברחבת האירועים בקניון, ההפקה של האירוע דאגה לעוגיות ותה שנמכרו בעלות של 1-2 שקלים וכל הכספים שנאספו באירוע נתרמו לאגודה למלחמה בסרטן".

כולם נרתמו למטרה הנעלה. צילום עצמי

כולם נרתמו למטרה הנעלה. צילום: מיטל צפרוט

"המטרה שלנו היא להפוך את קניון עזריאלי קריית אתא, למוקד הקהילה המקומית", אומרת מיטל צפרוט, להיות בית בלב הקריה והמקום שהכי כיף וכדאי להיות בו עם שפע של פעילויות קהילתיות.

"ההיענות של התושבים לאירועים הללו מראה כי זו מטרה מבורכת ויש לה ביקוש ורצון. בשנת 2020 ירגישו את זה יותר ויותר, באמצעות תכניות ייעודיות שאנו עובדים עליהם לחיזוק ועזרה לקהילה, כגון: הפעלות, חוגים שונים, קונספט שיזמנו של עזרה בשיעורי בית על ידי מורים ובני נוער שישבו עם תלמידים בקניון במקומות ייעודיים לכך ויעזרו להם בלימודים.

"הבנו, שהקהל האמיתי שלנו הם האנשים הגרים בשכונות ואנו רוצים לספק להם את החוויה והרעיון שיש להם לאן לצאת מהבית וכל מעגל הצרכים למשפחה מרוכז בקניון במקום אחד. אנו פועלים לשינוי התדמית של הקניון כמקום מסחרי בלבד ומנסים באמת להתחבר לקהילה המקומית המבורכת".

כתובת קניון עזריאלי קריית אתא: העצמאות 37, קריית אתא

קישור לאתר 

טלפון  04-8711249

אוהד בוזגלו ונאור חלי הגיעו לאירוע בר המצווה. צילום עצמי

אוהד בוזגלו ונאור חלי הגיעו לאירוע בר המצווה. צילום: מיטל צפרוט


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר