מתחילים את השנה ברגל ימין עם נעלי ניו באלאנס במתנה בקניון שער הצפון. צילום: יחצ
מתחילים את השנה ברגל ימין עם נעלי ניו באלאנס במתנה בקניון שער הצפון. צילום: יחצ

מתחילים את השנה ברגל ימין עם נעלי ניו באלאנס במתנה בקניון שער הצפון

השנה החדשה עמדת בפתח ואם הבטחתם לעצמכם שהשנה תתחילו לעשות יותר ספורט – המבצע הבא הוא בדיוק בשבילכם. קונים במסעדות ובחנויות בקניון שער הצפון ב-699 ש"ח ומקבלים נעלי ספורט מקצועיות של new balance במתנה, לאישה, לגבר או לילדים

פורסם בתאריך: 24.8.20 12:35

השנה החדשה מביאה עימה תקוות ושאיפות לעתיד, ונראה שלאחר חודשי בידוד וזמן ממושך בבית רשימת השאיפות של רבים לשנה החדשה כוללת את הרצון להיכנס לכושר. קניון שער הצפון עושה איתכם את הצעד הראשון.

על כל קניה יחידה או מצטברת בחנויות ובמסעדות הקניון המשתתפות במבצע ב-699 ש"ח, מקבלים שובר לנעלי ספורט של המותג ניו באלאנס במתנה, עם אפשרות לבחור בין נעלי ספורט לאישה, לגבר או לילדים. כך שהשנה הקרובה בוודאות תתחיל ברגל ימין.

המבצע בין התאריכים 26-31/8/2020 בלבד וכפוף לתקנון המבצע המפורט באתר האינטרנט של הקניון. שובר המתנה יוענק כנגד הצגת חשבונית/ חשבוניות מקור על קניה יומית בודדת או מצטברת על סך 699 ₪. (חנויות שופרסל, איקאה, דוכן הפיס והלוטו לא משתתפות במבצע. לא תתקבלנה חשבוניות בגין מימוש נקודות מועדון, או שיתופים עיסקים או בגין רכישת גיפטקראד).

השובר ניתן למימוש בחנות New balance בקניון שער הצפון בלבד. שובר אחד בלבד לבית אב ביום. חלוקת השוברים תבוצע בדוכן הדיילות שנמצא בקומה הקרקע (בסמוך למעליות השקופות) חלוקת השוברים תבוצע בימים א' – ה' בין השעות 10:30-21:00, ביום שישי בין השעות 15:00 – 09:30 ובמוצאי שבת בין השעות 23:00 – 21:00 ועד גמר המלאי. כמות שוברים: 500 יחידות. הקניון רשאי להפסיק את המבצע בכל שלב. ט.ל.ח

 

מעבר לעמוד האירועים של הקניון

מעבר לאתר הקניון 

מעבר לדף הפייסבוק

 

הכניסה חופשית!

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר