הכיסאות החדשים בקרית חיים
הכיסאות החדשים בקרית חיים

כמו בבית כנסת: המושבים בקרית חיים יוצעו למכירה

צחי נקש, בעל זכויות הניהול של מחלקת הנוער בהפועל חיפה, הוציא לדרך את עבודות השיפוץ באיצטדיון קרית חיים. במסגרת השיפוצים הותקנו במקום מושבים לראשונה מאז נחנך האיצטדיון, ונקש מציע לאוהדים לרכוש כיסא ב-365 שקל: "זו בעצם תרומה והדרך שלי לקרב את האוהדים למחלקה"

פורסם בתאריך: 6.7.22 09:31

כל מי שעבר בשנים האחרונות ליד איצטדיון קריית חיים לא יכול היה שלא להזדעזע מהעזובה ומההזנחה מסביב. המראות הללו לא נסתרו גם מעיניו של צחי נקש, תושב הקריה ומי שהיה בעונה האחרונה הספונסר הראשי של קבוצת הפועל חיפה. ביום שבו הוא סיכם עם יואב כץ על קבלת הניהול של מחלקת הנוער בעונה הבאה, הוא ידע לאן ילך חלק ניכר ממשאביו.

"דבר אחד היה חשוב לי מהכל", אומר נקש ל"כלבו – חיפה והקריות", "להקים בענק את בית הספר לכדורגל של הפועל חיפה שיהיה הגדול בצפון, ולהתחיל לבנות את התשתית לעתיד".

תוך יממה התחילו השיפוצים, ומשאיות עמוסות בחול ובחצץ נכנסו ויצאו דרך השערים החלודים. המגרש המרכזי שוטח, שלושה חדרי הלבשה עוברים שיפוץ מסיבי, תאורה חדש תותקן, באחד מהמגרשים יונח דשא סינטטי, ועוד. גם טריבונות הבטון שהיו שם מאז שהאיצטדיון נחנך בשנת 1958 זכו אף הן לשדרוג, ואתמול הוצבו בהן שורות של כיסאות אדומים לרווחת הצופים.

 

 

נקש, הכיסאות מוצעים למכירה, כמו בבית כנסת.

"נכון, בדיוק משם הגיע הרעיון. כיסא למשחקי הבית נמכר ב-365 שקל. זו בעצם תרומה למחלקת הנוער והדרך שלי לקרב את האוהדים למחלקה. הכסף ממכירת הכיסאות ילך גם כתרומה לשיפוץ. אני בהתרגשות שיא, זה חלום. הכל מתחיל לתפוס צורה וצבע".

מה עוד אתה מתכנן?

"בחודש הבא נעשה הפנינג פתיחת שנה של מחלקת הנוער ונפתח את הרישום לבית הספר. יהיה גם הפנינג שייקרא 'חומות של צביעה' – תחרות נושאת פרסים של ציורים וגרפיטי פתוחה לקהל ובהשתתפות שחקני הקבוצה הבוגרת וקבוצת הנוער".

יצוין כי עד כה נמכרו 120 כיסאות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר